Kuntosalilla käyvän naisen treffeille pyytäminen?
"Moi lähetkö mun kanssa ulos syömään?"
Kyllä vai ei?
Kommentit (11)
Pyydä aluksi mieluummin kahville kuin ravintolaan, niin on matalampi kynnys suostua. Kahvikupin ääreltä pääsee helposti livahtamaan pois tarvittaessa.
Kunpa minuakin eräs kuntosalilla käyvä pyytäisi...😍
Yrittäisin ensin vaan päästä keskusteluyhteyteen. Sitten huomaisi kyllä jo, onko kiinnostus yksipuolista. Ja nainen voi olla varattukin.
Kysy kahville/bisselle mielummin, matalampi kynnys lähteä. Älä vaan tuppaudu seuraan treenaamaan, se olisi tosi kiusallista. Kysäise kun olet lähdössä tai hän on lähdössä.
Suosittelen minäkin, että ihan ekana hymyilee ja tulee juttelemaan, puhuu ensin vain treenaamisesta, se kun teitä yhdistää.
Positiivisuus, huomioonottaminen, ja rauhallinen varmuus ilman itsekorostusta, ei kukaan voi olla tykkäämättä tällaisesta treeniseurasta.
Sitten voit kysellä toiselta miten usein treenaa, onko tavoitetta jne. Ja jos toinen näyttää kiinnostuneelta ja iloiselta kun tulet juttelemaan/nähdessä niin voi kysyä kahville.
Tee itsestäsi kiinnostava ja kiva.
No mä en todellakaan haluais että joku tulee kesken treenini jaarittelemaan yhtään mitään, ainakaan "käytkö täällä usein, onko tavoitteita". Mitä se kenellekään kuuluu? Jos joku haluaa pyytää kahville niin kysyy sit suoraan eikä jää siihen roikkumaan ja tekemään tikusta asiaa. Kahville voisin lähteäkin vaikka olisin varattu - ihan kaverina - ja siellä voi jutella vaikka treenaamisesta. Tuleehan se varaustilanne siinä sit selvitettyä jos juttu siihen suuntaan etenee.
Jos on komea mies, niin voin lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on komea mies, niin voin lähteä.
Entä jos on ruma ja lihava, mutta treenaa tosissaan hiki pinnassa?
Mä taas olen sitä mieltä, että treenatessa ei tulla flirttimään. Salilla on ok pyytää apua tai kysyä treeniin tai välineisiin liittyviä asioita, mutta ei saa tulla osoittamaan kiinnostusta. Silloin kun sitä on hikinen, punainen, väsynyt jne. itse ainakin koen olevani jotenkin haavoittuvassa tilassa, joten pysykää kaukana tuolloin.
Jos kieltäytyy, niin toivottavasti ei tule joka kerta salilla kohdatessa kiusallista oloa joka häiritsisi jomman kumman reenaamista.