Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko ahdistaa

Vierailija
03.12.2016 |

Miehen sisko on käyttäytynyt koko tuttavuutemme ajan enemmän tai vähemmän kummallisesti, ja se käytös on muuttunut vain ahdistavammaksi. Viime vierailullaan saunoimme, ja sisko kysyi miten olen poistanut alapäästä karvat, kun näyttää sileältä.. Itse en tuijottele yleensä saunassa muiden alapäitä noin tarkkaan, saati sitten että ottaisin asiaa puheeksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tuo on ihan normaalia keskustelua naisten välillä saunassa, kuten vaikka joku meikkausvinkkien vaihtelu vaatetettuna? Eihän sauna ole seksuaalinen paikka.

Vierailija
2/3 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole koskaan käsittänyt aikuista naista, joka haluaa näyttää pikkutytöltä. Ellet halua, että alapääsi herättää huomiota, älä pikkutyttöistä sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ole koskaan käsittänyt aikuista naista, joka haluaa näyttää pikkutytöltä. Ellet halua, että alapääsi herättää huomiota, älä pikkutyttöistä sitä. 

Kannattaa ajaa pääkin kaljuksi, ettei vaan näyttäisi pikkutytöltä. Sellaisilla kun on hiukset. Samalla voi leikata jalat ja kädet irti, kun pikkutytöilläkin on ne.

Itse asiassa hävitä kaikki todisteet pikkutyttöisyydestä, eli jätä itsestäsi seuraavat asiat jäljelle, jotta olet aikuinen nainen: rinnat, häpykarvat ja rautahampaat. Heitä ne sitten vaikka 10 litran ämpäriin. Nyt olet sellainen nainen, josta yksikään mies ei voisi kieltäytyä.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän