Pienet rinnat?
Kärsin vuosia huonosta itsetunnosta pienien rintojeni takia. Vasta nyt aikuisiällä olen vihdoin oppinut tykkäämään ja olemaan ylpeä niistä! Olen vihdoin tajunnut, että ei se koko, vaan muoto. Rintani ovat mielettömän ihanan muotoiset, pyöreät ja terhakkaat. :) Aivan ihanat!
En edes ymmärrä, miksi häpesin niitä niin monta vuotta pienen kokonsa vuoksi. Miehet eivät ole koskaan sanoneet mitään pahaa, päin vastoin.
Nykyäänhän muutenkin pienemmät rinnat on muotia, isot tissit menivät muodista ajat sitten. Nythän on muodissa myöskin vaatteet joissa on todella syvä ja paljastava kaula-aukko, ne näyttävät todella tyylikkäiltä pienirintaisilla, mutta sellaisen paidan kun pukisi isorintaisen päälle niin näyttäisi lähinnä maksulliselta naiselta... :D
Myöskin isot rinnat voivat luoda illuusiota hieman isokokoisemmasta naisesta vaikka olisikin timmissä kunnossa. Pienirintaiset ja muuten hoikat naiset taas saavat näyttää kokoajan ihanan siroilta. :)
Ja kun on isokokoinen ja lihaksikas mies ja hänen rinnallaan naisellinen, siro, pienempi rintainen nainen, niin ah. Saa heittäytyä oikein semmoiseksi suloiseksi avuttomaksi naiseksi. ;)
Mites te muut pienirintaiset? Millaisia fiiliksiä pienistä rinnoistanne? Oletteko tyytyväisiä vai mättääkö jokin?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, sanoit että oot ollut epävarma rinnoistasi, joten sun siis luulis tietävän miltä se tuntuu.
Itselläni on luonnostaan isot rinnat, joille sinun harmiksesi en voi mitään ja mielestäsi ilmeisesti näytän maksulliselta naiselta. Olen aina ollut epävarma rinnoistani, ja tuo sinun haukkumisesi ei ollenkaan parantanut asiaa. En tiedä miksi nautit toisten haukkumisesta, mutta vaikuttaa siltä, ettet niin itsevarma olekaan rinnoistasi.
Mun mielestä kaikkien pitäis olla ylpeitä rinnoistaan, mutta jos toisia sortuu haukkumaan, niin sellaiselle ihmiselle en kyllä toivo mitään hyvää
Voisitko ystävällisesti lukea aiemmat kommenttini, ennenkuin vaivaudut kommentoimaan? Sanoin itsekin aiempana, että kaikkien tulisi olla ylpeitä omista rinnoistaan, olivatpa ne sitten A taikka F kuppia.
Eikä tarkoitukseni ollut haukkua tai solvata isorintaisia, tietenkään. Ilmaisin vain mielipiteeni ehkä väärin.
Ap
Luin aiemmat kommenttisi. En edelleenkään ymmärrä tuota "kaikkien tulee olla ylpeitä itsestään, mutta ITSE en vain pidä isoista rinnoista, ne saavat aikaan tyrkyn vaikutelman ja ovat poissa muodista". Se on ristiriitaista. Ja väärin puolustaa asiaa mistä itse pitää lyttäämällä toinen vaihtoehto huonommaksi. En tiedä ymmärrätkö tätä
Nyt sitten mammat kuvat jakoon tisseistä ja mulle käy kaikki koot.
Meitä miehiä on moneen junaan, osa pitää isoista, osa pienistä ja osa keskikokoisista rinnoista, mutta suurinosa ollaan kaikkiruokaisia niiden suhteen.
Miksi suurista rinnoista hehkutetaan niin paljon?
Siksi että niiden muodot näkyvät niin selkeästi vaatteiden ja liivien sisältä, saaden tuijotusta, vilkuilua osakseen.
Mutta seksin aikana pienet rinnat ovat yhtä mielyttävät ja kiihottavat kosketella.
Tärkein tekijä onkin että nainen myös itse pitää rinnoistaan.
Minullakin oli teini-iässä kompleksi pienistä rinnoistani, kun tuntui, että ihan kaikilla oli isommat. Nähtyäni elämää pikkukaupungin ja median ulkopuolella, ei rintojen koko häiritse enää yhtään. Käteväthän nämä on ja terhakkaat. Hartiani menevät jumiin todella helposti muutenkin, joten hyvä vaan, että voi olla kotona ilman puristavia rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin oli teini-iässä kompleksi pienistä rinnoistani, kun tuntui, että ihan kaikilla oli isommat. Nähtyäni elämää pikkukaupungin ja median ulkopuolella, ei rintojen koko häiritse enää yhtään. Käteväthän nämä on ja terhakkaat. Hartiani menevät jumiin todella helposti muutenkin, joten hyvä vaan, että voi olla kotona ilman puristavia rintsikoita.
Joo, minulla oli aikoinaan tuo sama. Tuntui, että kaikilla muilla oli isommat.
Mutta kun ikää tuli lisää ja näin elämää, tajusin että niitä pieniä rintoja on yhtä paljon kuin isojakin.
Ja sama myös itselläni tuon hartiajumituksen kanssa. Voi huh jos olis vielä isot rinnat, kuolisin varmaan niihin hartiakipuihin.
Ap
Valitettavasti minäkään en voi mitään epämuodikkaille ja maksullisen naisen näköisille rinnoilleni. On jotenkin käsittämätöntä, miten ilkeitä naiset jaksavat olla toisille naisille.
Ei kuulosta kovin kypsän ihmisen tekstiltä. Paljonko lie ikää aloittajalla, 20 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kovin kypsän ihmisen tekstiltä. Paljonko lie ikää aloittajalla, 20 vuotta?
Olisinpa vielä noin nuori.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minullakin oli teini-iässä kompleksi pienistä rinnoistani, kun tuntui, että ihan kaikilla oli isommat.
Ihan sama minulla. Jonkin verran päälle parikymppiseksi pienet rinnat vaivasivat minua kovasti, mutta sitten aloin hiljalleen tulla sinuiksi asian kanssa, ja nyt vähän yli kolmekymppisenä en enää vaihtaisi pieniä rintojani muuhun. Ei ole niska- eikä selkäsärkyjä, liikuntaa on helppo harrastaa ja vaatteet istuvat hyvin.
Toki sitä vielä toisinaan tulee katseltua naisia, joilla on isommat rinnat ja ehkä pieni kateuskin pistää välillä, mutta sitten asia unohtuu ja elämä jatkuu. =)
Oletteko ikinä miettineet, minkälaista isorintaisilla on teini-iässä? Jatkuvaa kourimista ja ahdistelua, suhde omaan kehoon vääristyy ihan varmasti. Ja sitten toiset naisetkin pitävät oikeutenaan haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ikää tuli lisää ja näin elämää, tajusin että niitä pieniä rintoja on yhtä paljon kuin isojakin.
Ja sama myös itselläni tuon hartiajumituksen kanssa. Voi huh jos olis vielä isot rinnat, kuolisin varmaan niihin hartiakipuihin.
Ap
Nyt on näemmä käsillä se epätoivoisin vaihe omia suurempien rintojen haukuskelussa: uskotellaan itselle ja muille, että suuret rinnat tuovat automaattisesti mukanaan selkäkipua ja epämukavuutta. Eivät tuo.
Omiin rintoihinsa tyytymättömillä ja kissaihmisillä on yksi silmiinpistävä yhteinen asia. Omia rintoja ei millään voi kehua nälvimättä suurempia rintoja ja niiden kantajia, ja kissaa ei yksinkertaisesti voi kehua vetämättä mukaan asiaan kokonaan kuulumattomia koiria ja niiden omistajia. Mikähän defenssimekanismi siinä pyörii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt on näemmä käsillä se epätoivoisin vaihe omia suurempien rintojen haukuskelussa: uskotellaan itselle ja muille, että suuret rinnat tuovat automaattisesti mukanaan selkäkipua ja epämukavuutta. Eivät tuo.
Omiin rintoihinsa tyytymättömillä ja kissaihmisillä on yksi silmiinpistävä yhteinen asia. Omia rintoja ei millään voi kehua nälvimättä suurempia rintoja ja niiden kantajia, ja kissaa ei yksinkertaisesti voi kehua vetämättä mukaan asiaan kokonaan kuulumattomia koiria ja niiden omistajia. Mikähän defenssimekanismi siinä pyörii?
Meillä on kissa, mutta ei kumpaakaan noista toisista :=D
Voisitko ystävällisesti lukea aiemmat kommenttini, ennenkuin vaivaudut kommentoimaan? Sanoin itsekin aiempana, että kaikkien tulisi olla ylpeitä omista rinnoistaan, olivatpa ne sitten A taikka F kuppia.
Eikä tarkoitukseni ollut haukkua tai solvata isorintaisia, tietenkään. Ilmaisin vain mielipiteeni ehkä väärin.
Ap