Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako lähteä pien'vikaisella autolla

resa
02.12.2016 |

pitemmälle matkalle?

Onhan tuolla jo yksi pitempi matka tehtykin, mutta mies oli silloin ratissa ja matka meni silloin ihan hyvin. Vaan nyt lähtisin yksinään lasten kanssa reissuun ja pelkään, että minulla on joku ns. huono karma matkan aikana & auto alkaakin temputtelemaan kesken matkan. Enkä tällä kertaa voi pyytää miestä jeesaamaan, on soittava sitten suoraan autopalveluun ( Autoliitto tms...) ja käytettävä vara-autoa. Vaan kamalaa, jos tuolla vara-autolla ajaminen ei tuntuisikaan mukavalta, niin ei olisi kyllä häävi tilanne sitten edessä.

Vaan toisaalta ei kovin innostaisi tänne kotiinkaan lasten kanssa jäädä muutamaksi päiväksi, mukavammalta kokisin lähteä sukulaisten luona käymään. Harmi kun asuvat täältä meiltä noin 2 tunnin ajomatkan päässä. Enkä tietenkään voi heitäkään soittaa meitä täältä hakemaan. Kyllä minun on itse sinne ajeltava.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee mieli sukuloida, niin sitten lähdette käymään. Joko ajat autolle tai menette bussilla/junalla.

Vierailija
2/8 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoileva nainen kysyy, miksi ette korjauta autoanne. Ettekö ymmärrä, että jos se kosla hajoaa matkalla, niin te saatatte vaarantaa paitsi oman perheen hengen myös lukemattomien muiden tiellä liikkuvien hengen. On typerää säästää ajamalla viallisella autolla. Ja vaikka se vain jättäisi tielle, niin ei ole kiva seisoskella pakkasessa ja odottaa apua, jota ei ole ainakaan viikonloppuisin helppo saada, paitsi hinurin. Ei teillä todellakaan päätä järki pakota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa pien'vikainen? Mitä vikoja siinä käytännössä siis on, jotka voisivat matkan aikana ilmetä?

Vierailija
4/8 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika oleellista mitä tarkoittaa pikkuvikainen auto? Kuulostat muutenkin tosi epävarmalta kuljettajalta, vai miksi vara-autokin voisi olla ongelma??

Vierailija
5/8 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä niin pitkälle, kuin katiska kulkee.

Vierailija
6/8 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt talvella tulee tienposkessa äkkiä kylmä. Auto ei ole lämmin, jos se ei ole käynnissä. Auto huoltoon ja sitten reissuun. Turvallisuus ensin.

Vierailija
7/8 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienvikaisella autolla ei lähdetä lähikauppaa kauemmas. Kyllä se vika on fiksattava ennen. Itse en lähtisi kuskaamaan lapsia autolla joka voi jättää tien päälle. Suosittelen että pysyt lasten kanssa himassa jos ei ole varaa korjauttaa autoa. Maksaahan tuon matkan bensatkin jo jotain ja autoliitto vasta kalliiksi tulisikin. Sillä summalla fiksais jo tuon koslan. Järki hoi!

Vierailija
8/8 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan viasta, jotkut pienet kun tuppaa johtamaan suurempaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme