Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURIN haaveesi? :)

Vierailija
02.12.2016 |

Mulla on päästä opiskelemaan yliopistoon. Työtä vaatii sisäänpääsy, mutta olen valmis näkemään vaivaa!

Kertoisitko omasi? :)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada sitä reikää <3

Vierailija
22/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen ylivalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että Suomi jonain päivänä voittaisi jalkapallon maailmanmestaruuden. Ikävä kyllä ei ole kovin realistista että tämä haave koskaan toteutuisi.

Vierailija
24/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin päästä yliopistoon myös. Tällä hetkellä näyttää lähes mahdottomalta. 

Vierailija
25/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päästä opiskelemaan yliopistoon. Työtä vaatii sisäänpääsy, mutta olen valmis näkemään vaivaa!

Kertoisitko omasi? :)

Päästä riisumaan eräs ujo neitokainen:)

Vierailija
26/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oneesan kirjoitti:

Suurin haaveeni on se, että Sensei huomaisi minut. Olen yrittänyt hienovaraisesti flirtata, mutta Sensei ei vaan tajua. -_-

Menet ja tartut Senseitä reveleistä ja pussaat:D

Vierailija
27/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oppisin olemaan murhetimatta turhia. Terve ja kivuton elämä, vaikka lyhytkin. Maailmanympäriristeily. Kaikkeahan sitä keksii.

Vierailija
28/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusta vastaava, mielenkiintoinen työpaikka.

Vierailija
29/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen sapattivuodesta ja lottovoitosta. No jälkimmäisen avulla ensimmäinenkin olisi mahdollinen.

Vierailija
30/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen rauha ja onni.

Vierailija
31/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada vaimon siskolta 

Vierailija
32/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä taivaaseen Jeesuksen luokse ja että läheisenikin pääsisivät. 💙

Sitä ennen kuitenkin maallinen taival omasta ja läheisten (ja vähän muidenkin) hyvinvoinnista huolehtien.

Vierailija
33/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ylläpysyminen (on krooninen sairaus)

Vierailija
34/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppia valmistamaan hyvää ja autenttisen makuista kiinalaista ruokaa, joka on herkkuani. Olen kokeillut vaikka mitä reseptejä, mutta en ole vielä tähän mennessä ollut lopputulokseen tyytyväinen.

Toinen haaveeni olisi kakkosasunnon hankkiminen erilaisesta ympäristöstä. Että voisi asua puolet ja puolet vuodesta esim. maalla ja kaupungissa, Suomessa ja ulkomailla, meren rannalla ja vuorien kainalossa, Lapissa luonnon lähellä ja pääkaupungin keskustassa, omakotitalossa maan tasalla ja kerrostalossa korkealla yläilmoissa, jne. Jokin sellainen kontrasti asuntojen välillä :)

Vierailija
35/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uida luonnonvaraisten delfiinien kanssa meressä. Ilman, että opas on houkutellut ne paikalle ja ovat osa bisnestä.

Vierailija
36/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen vapaaehtoistöistä ulkomailla, mutta hassua kyllä se tulisi liian kalliiksi toteuttaa.

Vierailija
37/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen mystinen SUURENTUMINEN.

M35

Vierailija
38/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin perustaa oman kahvilan, pubin tai bistron, jossa olisi nyrjähtänyt sisustus ja siellä soitettaisiin mielivaltaisesti lempimusiikkiani eri aikakausilta. Henkilökuntakin voisi olla vähän omalaatuista. Se voisi sijaita jossain vähän syrjemmällä, hieman piilossa, vaikeasti löydettävissä. Sinne ei kaivattaisi mitään trendipelle-hipstereitä vaan niitä, jotka aidosti nauttivat paikan tunnelmasta, tarjoilusta ja musiikista. Livemusiikkiakin kuultaisiin välillä. Ei tämä paikka kylläkään kannattava olisi, mutta olisipa ainakin hetken ajan kivaa :)

Vierailija
39/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä taivaaseen kun tämä maallinen vaellus päättyy, säilyttää usko Jeesukseen ja siihen että minunkin synnit on kerran sovitettu.  Rakastaa ja tulla rakastetuksi. Maallisia toiveita on lisäksi saada mielekäs ja mielenkiintoinen työ jossa kehityn todella taitavaksi ja joka tuottaa minulle iloa ja intoa sekä jotakin hyvää muille ihmisille. Elää rohkeana ja iloisena, kokea kaikkea kaunista, totta ja hyvää sekä tuottaa näitä asioita myös muille.

Vierailija
40/44 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä opiskelemaan ekonomiksi, saada kiva työpaikka ja elää leveästi Helsingissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme