Keksi lahja, tulee alkaa R-kirjaimella ja maksaa 5€
Otsikossa tärkein. Lahjan saaja on joku työkavereista. Osallistujat siis vaihtavat lahjoja keskenään. Etukäteen ei voi tietää, keneltä lahjan tulee saamaan tai kenelle lahjan antaa. Ideoita?
Kommentit (93)
5 euron Riesling-pullo? Rannerengas? Raakasuklaa (on niin pirun kallista, että varmaan patukka maksaa juuri tuon 5 euroa.. mutta on kyllä hyvänmakuista!)?
Raha-arpa, mut mitä jos työkaveri voittaiskin vaikka 100 000?
Mä en ainakaan pystyisi olemaan iloinen työkaverin puolesta.
Rahaa eli vitosen seteli...
Kieltämättä hankalaa, kun olisi kivempi jos lahjalle olisi kuitenkin käyttöä, ja se sopisi saajalle vaikka tämä olisi kuka tahansa. R-kirjain on hankala. Rullamitta. Rommirusinajotain.
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa tärkein. Lahjan saaja on joku työkavereista. Osallistujat siis vaihtavat lahjoja keskenään. Etukäteen ei voi tietää, keneltä lahjan tulee saamaan tai kenelle lahjan antaa. Ideoita?
Jaahas, taidan olla ap:n kanssa samassa työpaikassa! :-D
Kiitos ideoista.
Raha-arpaa kannatan myös.
ei kai kukaan oikeasti mitään ripsivärejä ja raikastimia tuollaiseen osta, mitä joku ukko ripsarilla tekee (pääosa ei takuulla käytä)? Eikö porukka voisi lukea aloitusta ajatuksella ennen kaikkia R-kirjaimella mieleen tulevien asioiden kirjoittamista?
Raippaa ei saa vitosella tästä maasta.
Rotta ( marsipaanirotta)
Romaani
Raamattu
raakamakkara
raamit
raastin
ratti
rengas ( esim. renkaskarkkeja)
resepti
riimikirja
riistaa
rinkeli
ritsa
rokka
roskapussi
ruuvi
rypäle
ryyni
ryynimakkara
räiskäle
Hauskoja ideoita osa, mutta mistä muka saa rubikin kuutioita, raippoja, runokirjoja tai muita kirjoja vitosella? Kertokaa heti, haen kuution. Kiinan nettikaupat eivät käy ideaan, koska tilaukset vievät viikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Raha-arpa, mut mitä jos työkaveri voittaiskin vaikka 100 000?
Mä en ainakaan pystyisi olemaan iloinen työkaverin puolesta.
Raha-arpa on huonoin mahdollinen lahja, koska käytännössä ei saa mitään. Mieluummin vaikka vitonen kolikkoina kuin raha-arpa. Kerran sellaisen saanut, enkä ymmärrä.
Raastinrauta. Rukkaset. Reseptikirja.
Royalit oli kiva idea mun mielestä, rusettinauhassa :) Ja raha-arpa.
Raappa (jääskrapa) on hyödyllinen, ruuvimeisseliä arvostaisin minäkin.
Hm. Ranskalaiset pastillit. Rantapallo.
Reflector (=heijastin) olisi aika harmiton lahja.