Jotkut kakarat huutelivat mulle kaupan pihalla
"Läskiiiiii, vitun lihava, läskiiii" Kiva käydä kaupassa kun tollaset ongelmajätteet häiriköimässä.
Kommentit (21)
Ne on vissiin nää samat sitten kuin täällä. Älä reagoi mitenkään ettei ne siirry perääsi tänne.
Yäk, tuo on just mun pahin painajainen! Olen aina lohduttanut itseäni sillä ettei nyt enää aikuisille kukaan ala huutelemaan mutta näköjään se on mahdollista :((
Täällä taas alakouluikäiset huutelivat toisilleen että "tuutko saamaan römpsää tänään?"
Omahyväinen hymy kasvoille ja tiukka katse äänekkäimmän tyypin silmiin. Kakaroilla menee helposti pupu pöksyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ja mainittakoon että en edes ole silmiinpistävän lihava, joten ihmeellistä että kiinnittivät muhun edes huomiota. Ap
Ei siis sillä että missään tapauksessa tollanen huutelu olisi hyväksyttävää! Ap
Vierailija kirjoitti:
Yäk, tuo on just mun pahin painajainen! Olen aina lohduttanut itseäni sillä ettei nyt enää aikuisille kukaan ala huutelemaan mutta näköjään se on mahdollista :((
No tuota juuri ihmettelin, luulis että lapsilla on kunnioitus ja tietynlainen pelko aikuisia kohtaan, mutta ei näköjään kaikilla. Ei ole kyllä koskaan ennen sattunut mulle vastaavaa. Jäi ikävä fiilis.
Mulle on myös huudeltu. Perskeles, oli vain tosi paksu villapaita takin alla. Aina näistä pulloposkista saa kärsiä.
Olisit huutanut niille "Erehdyit henkilöstä, en ole äitisi!"
Nyt on muuten naiset niin että tuokaa nämä kokemukset tänne niin mietitäänpä yhdessä miten se loppuu:)?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on muuten naiset niin että tuokaa nämä kokemukset tänne niin mietitäänpä yhdessä miten se loppuu:)?
Itse teen, kuten jo aiemmin mainitsin. Joku sanoo jotain töykeää ja sopimatonta minulle, niin otan ylimielisen ja huvittuneen ilmeen kasvoilleni ja katson häntä silmiin sanomatta mitään. Voin sanoa, että jokainen ihminen ikään ja sukupuoleen katsomatta kääntää katseensa häveten tai menettää hermonsa.
Olisit mennyt niiden luokse, katsonut ilmeettömästi jokaista silmiin ja lausunut hiljaisella äänellä: "Nauttikaa tulevasta joulusta. Se on viimeisenne." :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota juuri ihmettelin, luulis että lapsilla on kunnioitus ja tietynlainen pelko aikuisia kohtaan, mutta ei näköjään kaikilla. Ei ole kyllä koskaan ennen sattunut mulle vastaavaa. Jäi ikävä fiilis.
Voi kuule, ei todellakaan ole. Jos lapsille ei opeteta jo kotona, että saa käyttäytyä miten huvittaa, niin kyllä sen kaveripiiri viimeistään opettaa.
Mene eteen ja skannaa päästä varpaisiin se huutelija. Löydät hänestä takuulla jonkun "virheen" esim.finnit ja huuda sama takaisin paitsi muuta läskin tilalle finninaama/mätänaama tms
Vierailija kirjoitti:
Mene eteen ja skannaa päästä varpaisiin se huutelija. Löydät hänestä takuulla jonkun "virheen" esim.finnit ja huuda sama takaisin paitsi muuta läskin tilalle finninaama/mätänaama tms
Ja sitten ne kakaran kaverit alkaa haukkua kahta kauheammin. Noissa tilanteissa aikuisella on arvovaltaa vain, jos sattuu olemaan joku parimetrinen satakiloinen mies, mutta eihän sellaiselle huudella alunperinkään...
Sentakia kuljenkin pakulla ostareiden lävitse. Ikinä ei tiedä että millon tulee conflictia tuommoisten kanssa. 6 miinutin pakureissun jälkeen ei kuule enään huutele.
ihania :3 miksei söpöt lapset voi haukkua ja kiusata muakin?
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt niiden luokse, katsonut ilmeettömästi jokaista silmiin ja lausunut hiljaisella äänellä: "Nauttikaa tulevasta joulusta. Se on viimeisenne." :)
Ei kannata uhkailla. Sano ennemmin vakavalla naamalla: "Kannattaa varoa mitä huutelee tuntemattomille, täällä on kaikenlaisia hulluja liikkeellä" Lopuksi vilautat hymyä silmiin katsoen ja palaat välittömästi takaisin vakavaan naamaan ja lähdet menemään.
Ja mainittakoon että en edes ole silmiinpistävän lihava, joten ihmeellistä että kiinnittivät muhun edes huomiota. Ap