Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään katkenneet välit yksittäiseen perheenjäseneen? Kokemuksia?

Vierailija
02.12.2016 |

Tai yrittänyt katkaista välinsä vain yhteen? Tuliko muilta painostusta ja miten sait pidettyä päätöksesi? Katkesiko/viilenikö välit muihinkin siinä sivussa? Ja ennen kaikkea, tekisitkö jotain toisin, jos voisit?

Minä olen päättänyt, että nyt en enää ole isäni kanssa missään tekemisissä. On aina ollut äkkipikainen ja todella hallitseva luonne, jonka kanssa ei vaan olla eri mieltä... Nyt pari viikkoa sitten tuli minun myötäilyn raja vastaan.
Oikeastaan surettaa ja huolettaa vaan, että jos välit äitiin ja siskoon katkeaa tässä samalla. Erityisesti äitiin, joka elää täysin isän vallan alla... isää kohtaan minulla ei suurempia lämpimiä tnteita ja ei oikeastaan koskaan ollut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ottaa vain etäisyyttä isääsi? Ja huomioit häntä vähemmän. Ellei isäsi ole narsisti, en suosittele polttamaan siltoja.

Vierailija
2/3 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katkaisin välit narkomaansiskoon siinä vaiheessa, kun olivat miehensä kanssa murtautuneet meille ja penkoneet ja pistäneet paikat paskaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, uskon miten vaikeissa ajatuksissa painiskelet. Tässä on superpitkä ja kultainen ketju vaikeista perhesuhteista ym. Ketju on auttanut monia oivaltamaan asioita. Lue rauhassa, toivottavasti tästä on apua.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4217894/ketju/70_luvulla_syntyneiden_aid…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi