Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs äiti eräässä perhekerhossa voivotteli, että..

Vierailija
11.03.2006 |

kun on aivan kamalaa tämä tissistä vieroittaminen. Ei millään meinaa onnistua, vauva ei halua oikein juoda pullosta ja muutenkin itkee kamalan paljon. Maitoa kyllä tulisi ihan hyvin. Vauva 4kk.

Ihme juttu kyllä...miksi pitää vierottaa niinkin luonnollisesta kun rintaruokinta??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruotia puolituntemattomien asioita kun selityksiä voi olla 1000 erilaista?

Vierailija
2/7 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä mua onkin alusta saakka niin jumalattomasti tökkinyt, varmaan joku psykologi osais selittää miksi tuo " luonnollinen" asia on musta niin tympeetä.

No, vauva 5 kk ja vielä sinnitellään, olen kuukauden kerrallaan puskenut eteenpäin - nyt tavoitteena tuo maaginen 6 kk...

Eli kaikille imetys ei ole luonnollista, mukavaa ja helppoa vaikka maitoa tulisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelinkin olevan kyse jostakin sellaisesta.

Jotenkin vaan ärsytti se, kun tämä äiti niin kovaan ääneen kamalan tärkeänä toitotti asiasta. Kun hänen imetys sujui, vauva kasvoi hyvin, vauva oli tyytyväinen..miksi piti kääntää asia päälaelleen ja vierottaa jos siitä tuli ongelmia?? sitä ajoin takaa!

t.ap

Vierailija
4/7 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tiedä mikä siinä mua onkin alusta saakka niin jumalattomasti tökkinyt, varmaan joku psykologi osais selittää miksi tuo " luonnollinen" asia on musta niin tympeetä.

No, vauva 5 kk ja vielä sinnitellään, olen kuukauden kerrallaan puskenut eteenpäin - nyt tavoitteena tuo maaginen 6 kk...

Eli kaikille imetys ei ole luonnollista, mukavaa ja helppoa vaikka maitoa tulisikin.

Minä olin esikoisen kanssa samoissa mietteissä, että kunhan pystyisi neljä kuukautta... mutta kun ei tämä huolinut pulloakaan, niin vedettiin yli yksivuotiaaksi. Toinen taas ei oppinut syömään rintaa ollenkaan, kun oli saanut nenämahaletkua ja pulloa ensin. No sai sitten korviketta, kun lypsämällä ei paljon mitään irronnut.

Vierailija
5/7 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse ihan samaa kun vauva sai monta viikkoa kaameita rintaraivareita ja meinasin lyödä hanskat tiskiin, kyllä tuli isoon ääneen aina mainittua että hyvinhän nuo kasvaa korvikkeellakin jos niikseen menee.. Ehkä äiti odottaa saavansa jonkin sortin neuvoja ainakin ns. rivien välistä.

- 6

Vierailija
6/7 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varmasti olikin...oli hänen ensimmäinen lapsensa ja nyt muuten muistelen itsekkin samantyyppisiä asioita ehkä kailottaneeni...

Kyseessä oli myös hyvin nuori äiti (ei siis niin, että ikä mitenkään äitiyteen vaikuttaa) mutta voipi olla, että ehkä halusi aloittaa puheenaiheen tms??

t.ap

Vierailija
7/7 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin ikää jo 31 vee mutta sitä on ekan vauvan kanssa niin hitsin epävarma kaikesta ja kaipaa tukea omille ratkaisuilleen ja tietoa siitä, miten muut ovat toimineet eri tilanteissa.

Kyllähän sitä TIETÄÄ tekevänsä oikein (ja syyt ovat kaikilla erilaiset) mutta silti on kiva kuulla " kokeneemmilta" kokemuksia ja asioita voi olla hankala ottaa puheeksi..

- 6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan