Missä vika kun ei menkkoja kuulu?
Mulla on menkat jo pitkälti yli toista viikkoa myöhässä, mutta raskaustesti muutama päivä sitten antoi puhtaan negan.
Mulla on aina ollut kierto säännöllinen, joten alan jo huolestua kun
ei menkkoja kuulu.
Mistä tämä voi johtua jos kerran raskaanakaan en ole?
Ylireagoinko jos kävelen arvauskeskukseen (tai gynelle suoraan) maanantaina ja pyydän päästä tutkittavaksi..?
Kommentit (6)
Eli siis älä huoli, ei sinussa välttämättä mitään vikaa ole, menkat tulevat jos ovat tullakseen -tai sitten olet raskaana.
Raskaustestin voin kyllä uusiakin jos todella olette sitä mieltä että edellinen testi saattoi näyttääkin väärin.. mutta mua alkaa vaivaamaan tämä asia niin paljon, että on pakko päästä jonnekin testeihin..
jotain on pielessä.. vaikka tiedän, että toisilla kierto heittelee miten sattuu.. No, pitää kipasta huomenna apteekissa ja tehdä uusi testi.. pelottaa kuitenkin kun en usko raskauden mahdollisuuteen vaan mietin mistä kaikesta muusta voi olla kyse..
Meillä on ollut suvussa syöpää, nimenomaan kohdun alueella.. en ole edes uskaltanut kysyä esim. äidiltäni että millaisia oireita hänellä oli ennen kun hän hakeutui tutkimuksiin.. (hän oli silloin 28vuotias).
En ole koskaan kuullut että syövän tai muun vakavan sairauden oire olisi myöhästyneet kuukautiset!
Mulla on ollut vatsassa, navan oikealla puolella muutamia kovia nipistyksiä lähipäivinä ja viime sunnuntaina tunsin tavallaan " viiltävää" kipua juuri samaisessa kohtaa.. osaako kukaan veikkailla mistä ne voisi johtua?
Hormoonihäiriö on varmasti kaikista järkevin syy, mutta kun olo ei ole ihan normaali.. mitään pahoinvointeja tms. ei ole ollut, mutta erikoisia kipuja mitkä ei tunnu samalta kun kuukautiskivut..
Ei ne tunnu edes samassa kohtaa..
kroppa varoittelee jo siitä, että hedelmällisyys alkaa heiketä.
Raskaustesti kannattaa kyllä uusia.