Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi, voi alle kouluikäisiä lapsia, jotka eivät tiedosta, että koko joulupukki tonttuineen on HUIJAUSTA

Vierailija
02.12.2016 |

Miksi me aikuiset olemme luoneet tälläisen jouluisen lasten vedätyksen ja vuodesta toiseen sama näytelmä toistuu niin, että lapset uskovat joulupukin olemassa olemiseen ihan täysillä, koska aikuiset ovat huijanneet heitä niin kauan kuin joulupukki-ilmiö on ollut keksittynä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei uskoteltu, että joulupukki on totta, enkä ole uskotellut omillekaan lapsilleni.

Vierailija
2/6 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalle kommentoijalle, jos sinulle ei olekkaan uskoteltu joulupukin olemassaolosta lapsuudessasi, niin suurimmalle osalle lapsista lapsuudessaan on valehdeltu joulupukin oikeudesta luterilaisessa kulttuurin piirissä ainakin.

Suomen kansasta suurin osa on lapsuudessaan alle kouluikäisenä ollut joulupukki-uskossa, kunnes joku on heille tämän suuren huijauksen paljastanut tai itse ovat asian havainneet, että joulupukki on feikki!!!

Olen sitä mieltä, että joulupukin touhut tonttuineen pitäisi lakkauttaa kokonaan!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hassua, että se, että ei uskottele lapselleen jotain asiaa, on niin epäsuosittua! Montakohan alapeukkua vielä saankaan! :D

1

Vierailija
4/6 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap huolissasi myös siitä, miten lapsia vedätetään puhumalla hammaskeijuista, oikeudenmukaisuudesta ja siitä, että isi ja äiti suojelevat lapsiaan aina ja kaikelta pahalta? 

Vierailija
5/6 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esikoinen myt 3kk, eli asia ei vielä ole ihan ajankohtainen, mutta olen pohtinut, kannattaako Joulupukista huijata. Ja jos, niin miten ja milloin huijaus aloitetaan? Ensimmäisenä joulunako, kun lapsi on sen ikäinen, että ymmärtää vaiko pitääkö hommaa alustaa jo puoli vuotta etukäteen, rakentaa stooria.. en tiedä, onko minulla pokkaa kertoa ummet ja lammet Joulupukista, petteri porosta ja korvatunturista, kun itse tietää niiden.olevan täyttä puppua.

Vierailija
6/6 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte? Hoksaahan ne jossain vaihees ettei joulupukkia ole. Kaikkia säkin murehdit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä