Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NOH NOH!!! KERROPPAS TEKO SYYSI!!! MIKSI OLET PALSTALLA PUOLEN PÄIVÄN AIKAA!!!!!

Vierailija
02.12.2016 |

Miksi et ole töissä!!! 😠😠😠😠😠😠😈😈😈😈😈

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen yliopistossa sosiologiaa ja sos.psykologiaa. Akateeminen vapaus! Oikeasti teen parhaillaan tutkimusta vauva.fi keskustelufoorumin käyttäjäkunnasta ja täällä esiin nousevista ilmiöistä.

Vierailija
22/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko irtisanoa mut? Nyt tulee sit ankaraa kritiikkiä aamusta iltaan esim. politiikasta, taloudesta, väärinkäytöksistä, epärehellisyydestä, ahneudesta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tekosyytä vaan ihan oikea syy. Olemme niin varakkaita että minun ei tärvitse mennä töihin.

Lapsetkin ovat jo isoja...esikoinen on aikuinen ja kuopus teini.

Kotihommat on tehty ja mies on ruokakaupassa. Lähden pian jouluostoksille ja kuoharille kaupungille.

Jouluostosten jälkeen kokkaan yhdessä miehen kanssa jotain vähän parempaa ruokaa fiiliksen mukaan.

Vierailija
24/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mielisairas, en voi tehdä työtä. Kuntoutan kuitenkin itseäni koko ajan. Olisi hienoa saada mikä vain paskaduunikin, jota voisin tehdä, ja jolla eläisin.

TOTTAA!

Vierailija
25/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heräsin 11 aikaan niin en ehtinyt aikaisemmin. Tämän viikon "työt" on lusittu ja ma-ke. Kuntouttavaa työtä ei osaa työnä pitää. Lähinnä ajattelen sen puuhasteluna.

Vierailija
26/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen osa-aika töitä ja työt loppuivat klo 12.00.

Vierailija
27/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatunnilla.

Vierailija
28/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaseläkkeellä olen.

Vierailija
29/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen voittanut lotossa

Vierailija
30/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaalla. Lähden pian kauppaan ja hakemaan samalla rakkaan yläastelaiseni pitkälle viikonloppuvapaalleen.

Vierailija
31/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska lompakkoloinen osa-aikatyössä. Olen sentään siivonnut ja pessyt pyykkiä ja käynyt kaupassa. Mies saa nauttia puhtaasta kodista tullessaan, onhan se nyt jotain sekin.

Vierailija
32/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi  sinä et olet opetellut kirjoittamaan armasta äidinkieltämme oikein? Sinulta pitäisi takavarikoida tuo älyluuri ja kieltää netissä olo  kunnes yhdyssanasäännöt palaavat mieleen. Lienet joku rimaa hipoen valmistunut lähihoitaja.

Ps. Lounastunti on työntekijän omaa aikaa ja sen voi käyttää vaikka täällä trollailuun.

Vierailija
33/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä. Kaupassa käyty ja siivottu, mitä muutakaan tässä tekisi päiväkahvia juodessa.

Vierailija
34/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Just pidin ruokatunnin. Tosin notkunut sivustolla tänään muutoinkin, mutta eipä oo keltään pois kun on oma pulju ja yksin töissä. Odottelen hierojalle menoa ja sitten piiitkäää viikonloppu. Viimeks ollu yhtä pitkällä vapaalla heinäkuussa :)

Fatalji

Vierailija
35/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen voittanut lotossa

Näin juhlit siis lottovoittoa.

Vierailija
36/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerroppa meille muillekkin.

Vierailija
37/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsaan ton lukion musiikin tunnin. Siksi

Vierailija
38/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa estää järkevän toiminnan ja tämä on hyvä palsta, kun on niin aktiivinen. Itsekään en ole mamma vaan vela, mutta on niin kiva, kun tulee vastauksia ja peukutuksia, oli ne sitten ylös vai alas. Luulen melkein, että palstalla roikkuvista suurin osa ei välttämättä ole mammoja.

Vierailija
39/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen iltavuoroon töihin. Eli kahteen

Vierailija
40/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruokatauolla noin 20 min.