Eikö Sipilän kannattaisi ajaa pää kaljuksi?
Aika huvittavan näköinen tupsupää! Ajaisi nyt sen nolonnäköisen lämpäreen siitä otsalta pois.
Vähän mallia "tukka pois ja linnaan". Kekkosellakin oli kalju, tosin Kekkosella oli kyllä munaakin aivan vitusti enemmän kuin tällä perkeleen kyselijällä.
Kommentit (13)
Kalju sopisi myös paremmin tuohon Sipilän "aikuisen kokoinen vauva" -imagoon.
Vierailija kirjoitti:
Totta! Imagokonsultilta on nyt jäänyt olennainen asia huomiotta!
ap
Itse olen aika monesti miettinyt samaa asiaa. Jos itsellä olisi tuollainen hiustilanne että otsalta on tukka noin ohut kaistale niin aivan varmasti leikkaisin kaljuksi, tuo nykyinen hiusmalli on epätoivoinen ratkaisu kun pitää kiinni viimeisistä harvoista hiuksistaan..
http://static.iltalehti.fi/uutiset/sipila_etu_201115TMT_uu.jpg
:S
Sipilä ei ole mikään nuori mies enää, silloin kun hän oli nuori ainoat kaljut ihmiset olivat linnakundit ja hullut, Kekkonen toki poikkeus.
Itsekin olen ajanut kaljuksi kaljuuntumisen takia ja suosittelisin samaa Sipilälle
Eikös tärkeintä ole se, että on itse ulkonäköönsä tyytyväinen. Vai koskeeko se vain naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Vierailija kirjoitti:
Sipilä ei ole mikään nuori mies enää, silloin kun hän oli nuori ainoat kaljut ihmiset olivat linnakundit ja hullut, Kekkonen toki poikkeus.
Itsekin olen ajanut kaljuksi kaljuuntumisen takia ja suosittelisin samaa Sipilälle
Sipilän ei tarvitse yrittää piilotella kaljuuntumistaan kaljuksi leikkaamalla. Hänellä on hyvä itsetunto.
Älkääs nyt. Tupsu mätsää hyvin sen änkyrä-murteeseen.
Tuo on vähän ongelmallista korkeissa asemissa toimiville.
Kalju on hiukan rajun näköinen pääministerille, prinssille, toimitusjohtajalle tms.
Pari haiventa pehmentää lookia kuitenkin aika paljon, vaikka varmasti muutoin olisi parempi reilusti vaan ajaa kaikki pois.
Tämän vuoksi useimmilla mahtimiehillä roikkuu ne karvat mukana.
Mitä turhia? Terrafame-pipo päähän ja tupsut piiloon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Teemaa voisi myös vähän kehitellä. Esim. one piece eli aikuisten potkupuku toimisi hyvin. Joku kiva kuva siihen rintapieleen. Pojilla on usein jotain isojen autojen tai työkoneiden kuvia vaatteissa. Sipilälle sopisi malminkuljetin.
Vanhan kunnon TUPSUPÄÄ taas lehdissä selittelemässä.
Nytkin se tupsupää on iltalehden etusivulla tupsuineen.