Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin Facebook-ryhmään liittymistä kadut?

Vierailija
02.12.2016 |

Onko tullut vastaan jotain seinähulluja ryhmiä, jotka eivät olekaan vastanneet kuvausta tai jossa tapellaan mitättömistä asioista? Poistuitko itse vai saitko epäreilut bannit?

Itse liityin kerran ryhmään, jossa "saa keskustella vapaasti maahanmuutosta", mutta se olikin pelkkää rasistista solvausta täynnä. Erosin välittömästi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monessa ryhmässä, joita en seuraa.

Vierailija
2/9 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhteenkään. Joskus olen liittynyt ryhmään, joka ei vastannutkaan odotuksiani, mutta tietysti erosin siitä heti enkä jäänyt katumaan/vatvomaan liittymistäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordic style and beaty, syntyny iha typeriä kosmetiikkatarpeita. Rahaa palaa

Vierailija
4/9 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien äidit. Se kyllä harmittaa ettei ollut mitä kuvittelin :/

Vierailija
5/9 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhteenkään. Joskus olen liittynyt ryhmään, joka ei vastannutkaan odotuksiani, mutta tietysti erosin siitä heti enkä jäänyt katumaan/vatvomaan liittymistäni.

Eikö ryhmästä eroaminen ole käytännössä katumista?

Vierailija
6/9 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yliluonnollisuutta käsittelevät ryhmät joissa joka valokuvassa on joku valopallo joka on varmasti orbi, ja sitten loukkaannutaan jos joihinkin kuvattuihin "yliluonnollisuuksiin" pyrkii selittämään luonnolliset syyt.

Vierailija
7/9 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ... ja toinen.. yksinäiset yhteen. Se oli niin naurettavaa touhua että katselin touhua vaan vuorokauden..

Vierailija
8/9 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yliluonnollisuutta käsittelevät ryhmät joissa joka valokuvassa on joku valopallo joka on varmasti orbi, ja sitten loukkaannutaan jos joihinkin kuvattuihin "yliluonnollisuuksiin" pyrkii selittämään luonnolliset syyt.

Niinpä, ja joutuu ryhmästä ulos, jos erehtyy selittämään tai puolustamaan omaa mielipidettään. Jos kommenttien kirjoittajista puolet on "ei ryhmässä", niin voikin päätellä jo paljon. Ap

Vierailija
9/9 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo jäsenenä tuolla seksiä Facebookkaverin kanssa-ryhmässä, mutta tuolla pystyy näkemään mitä sinne on kirjotettu. Täytyy vaan todeta että ei jestas mikä meno siinä ryhmässä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi