Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viikon maannut kipeänä sängyssä, järkytys!

Vierailija
02.12.2016 |

Tänään siis vihdoin parempi olo ja tuli kunnolla katsottua ympärilleen sekä peiliin.

Koko koti on kaaoksessa, peilistä katsoo järkyttävän näköinen peikko, pitkät hiukset ja niin takussa etten tiedä saanko niitä enää selvitettyä. Naama punainen ja turvonneen näköinen, nenän alue rikki jatkuvasta niistämisestä.

Onneksi olen kipeä vain noin kerran viidessä vuodessa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Koita hiljakseen siivota minkä jaksat, ei se kaaos minnekkään karkaa. Tsemppiä.

Vierailija
2/4 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua. Koita hiljakseen siivota minkä jaksat, ei se kaaos minnekkään karkaa. Tsemppiä.

Nyt tuli pelastus.

Mies lompsi yhtäkkiä kesken työpäivän kotiin ja ilmoitti että oli ottanut loppupäivän vapaaksi. Toi noutoruokaa ja ilmoitti siivoavansa koko kodin!

On ollut viimeiset pari viikkoa lähes ympäri vuorokauden töissä, eikä ole ehtinyt kotona tekemään muuta kuin nopeasti ruuan, enkä tosiaan ole vaatinutkaan että töidensä lisäksi vielä siivoaisi yms.

Taidan nyt itse ruveta selvittelemään hiuksista takkuja.

Ap

Vierailija
4/4 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli pelastus.

Mies lompsi yhtäkkiä kesken työpäivän kotiin ja ilmoitti että oli ottanut loppupäivän vapaaksi. Toi noutoruokaa ja ilmoitti siivoavansa koko kodin!

On ollut viimeiset pari viikkoa lähes ympäri vuorokauden töissä, eikä ole ehtinyt kotona tekemään muuta kuin nopeasti ruuan, enkä tosiaan ole vaatinutkaan että töidensä lisäksi vielä siivoaisi yms.

Taidan nyt itse ruveta selvittelemään hiuksista takkuja.

Ap

Ihana mies sulla:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän