Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko kieltäytynyt seurustelusta naisen kanssa siksi, että pidät häntä liian hyvänä itsellesi?

Vierailija
02.12.2016 |

Keksitkö jonkin tekosyyn, jotta nainen ei saisi tietää todellista syytä? Mikä tuo syy oli?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla liian hyvä toiselle?? Aivan järjetöntä..

Vierailija
2/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista naista tullut vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, ei ole tosiaan tullut vastaan. Kaikki naiset ovat toistaiseksi olleet liian huonoja minulle.

Vierailija
4/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuin "piireissä" kun törmäsin hyvin suloiseen tyttöön, joka ihastui minuun. En halunnut häntä kosketuksiin alamaailmaan enkä muihin touhuihini koska tunsin jotain todella syvää häntä kohtaan. En antanut tilanteen kehittyä suhteeksi. Se on elämäni harvoja hyviä tekoja.

Vierailija
5/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tilanne jossa minä pidän naista ihannenaisena ja hän haluaisi kovasti seurustella kanssani on likimain mahdoton tilanne :D

Minulle ainakin henkilökohtaisesti tuottaa ongelmia saada edes sellainen ok tavisnainen kiinnostumaan minusta.

Vierailija
6/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan_riittävän_hyvä kirjoitti:

Nainen kohtelee muita kunnioittavasti ja kauniisti, elänyt pitkässä ja onnellisessa parisuhteessa lähes koko elämänsä, asettaa vaivattomasti muiden edun omansa edelle tarvittaessa, niin nuorikin että elämä on vielä edessä ja mm. perhehaaveet toteuttamatta jne.

Mies luonteeltaan tyly, tehnyt lapsia naiselle jonka kanssa on ilmiriidoissa eikä halua lisää, sotkenut naissuhteensa aina perinpohjaisesti ja saa naiset vihaamaan itseään, elämä täyttynyt lyhyiden suhteiden ketjuista jotka yleensä päättyvät naisen hermoromahdukseen, ikää selvästi enemmän kuin naisella ja kroonisesti sairas. Taloudellisesti epävarmassa tilanteessa.

Vierailija
7/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran nainen antoi pakit ja tekstarissa vielä kirjoitti että "olisit ollut mulle liian hyvä".

Tuo on häränpaskaa, nainen olisi ikionnellinen jos saisi miehen joka olisi hänelle "liian hyvä", tekosyitä vain..

Vierailija
8/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitkö jonkin tekosyyn, jotta nainen ei saisi tietää todellista syytä? Mikä tuo syy oli?

Apua olen aina onnistuneesti käyttänyt tekosyynä tätä että nainen on liian hyvä mulle.

Oikeesti vikaa on ollut luonteessa tai ulkonäössä, mutta tissittömyyttä tai tyhmyyttä kun ei ole korrektia kertoa syyksi.

Vierailija
9/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kerran nainen antoi pakit ja tekstarissa vielä kirjoitti että "olisit ollut mulle liian hyvä".

Tuo on häränpaskaa, nainen olisi ikionnellinen jos saisi miehen joka olisi hänelle "liian hyvä", tekosyitä vain..

Et ole tainnut koskaan olla itse sellaisessa tilanteessa, jossa sinuun ihastuu henkilö jota pidät selvästi liian hyvänä itsellesi. Ei se mikään riemunkiljahduksia herättävä tilanne ole. Käytännössä sellaisen ihmisen seura voi tuntua vaikealta, koska omat puutteet tulevat esille toisen rinnalla. Toisaalta tulee miettineeksi, kuinka kauan tuo toinen jatkaisi suhdetta, jos sellaiseen päädyttäisiin. Voisi olla aika suuri riski että hän kyllästyisi nopeasti ja etsisi paremmin itselleen sopivan kumppanin.

Vierailija
10/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko niitä syitä lukea?

Vierailija
11/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne liian hyvät ovat antaneet pakit heti suoraan.

Vierailija
12/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan_riittävän_hyvä kirjoitti:

Nainen kohtelee muita kunnioittavasti ja kauniisti, elänyt pitkässä ja onnellisessa parisuhteessa lähes koko elämänsä, asettaa vaivattomasti muiden edun omansa edelle tarvittaessa, niin nuorikin että elämä on vielä edessä ja mm. perhehaaveet toteuttamatta jne.

Mies luonteeltaan tyly, tehnyt lapsia naiselle jonka kanssa on ilmiriidoissa eikä halua lisää, sotkenut naissuhteensa aina perinpohjaisesti ja saa naiset vihaamaan itseään, elämä täyttynyt lyhyiden suhteiden ketjuista jotka yleensä päättyvät naisen hermoromahdukseen, ikää selvästi enemmän kuin naisella ja kroonisesti sairas. Taloudellisesti epävarmassa tilanteessa.

Kylläpäs nyt joku av-neito kehuu itseään :DDD

Vierailija
13/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä jätkä kirjoitti:

Liikuin "piireissä" kun törmäsin hyvin suloiseen tyttöön, joka ihastui minuun. En halunnut häntä kosketuksiin alamaailmaan enkä muihin touhuihini koska tunsin jotain todella syvää häntä kohtaan. En antanut tilanteen kehittyä suhteeksi. Se on elämäni harvoja hyviä tekoja.

Kerroitko tälle naiselle mitään syytä siihen miksi et ollut "kiinnostunut"? Vai välttelitkö muuten vain häntä?

Vierailija
15/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa.

Nainen olisi ollut halukas ja kauniita missityyppejä mutta koin että elämänarvot oli liian erilaiset.

Loukkasin molempia kun en selittänyt asiaa.

Vierailija
16/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kertaa.

Nainen olisi ollut halukas ja kauniita missityyppejä mutta koin että elämänarvot oli liian erilaiset.

Loukkasin molempia kun en selittänyt asiaa.

Jälkikäteen ajatellen, olisiko kannattanut antaa jokin selitys asiaan? Rehellinen syy vai jokin muu? Minkälainen?

Vierailija
17/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koska tiesin etten pystyisi pitämään tätä naista itselläni. Oikeassa olin vaikka silloin se harmitti. Menestyvän miehen kanssa perusti sittemmin perheen, mistä olen hänen puolestaan iloinen.

En kertonut syytä, mikä tuntui ja tuntuu pahalta. Välttelin ja teeskentelin etten huomaa kiinnostustaan.

Vierailija
18/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi