Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Influenssarokotteesta oireita?

Vierailija
01.12.2016 |

Onko joku muu saanut tämänvuotisesta rokotteesta mitään oireita. Minulla on hiukan jäsenkipuja, pistoskohta on koholla ja kuuma, noin 10 cm läpimittainen kirkkaanpunainen paukama käsivarressa. Olen ottanut aiemminkin, ei ole ollut mitään oireita aiemmin. (perheenjäsenen sairauden vuoksi pitää välttää influenssaa).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistoskohtaa aristaa, jos painaa sitä kädellä tms. Muuten ei oireita.

2/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koko perhe on rokotettu ja kenellekään ei tullut mitään oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin maanantaina rokotteen. Vähän kipeä pistoskohta, ei muuta.

Vierailija
4/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oireita, itse asiassa vuosiin eka kerta niin ettei edes pistoskohta arista.

Vierailija
5/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Täytyy tarkkailla, saon pistoksen eilen aamulla. Oieet sinänsä lienee normaaleja. Ehkä pitää mitata kuume yms.

Vierailija
6/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotteen ensimmäistä kertaa. Niska kipeytyi rokotetun käden puolelta. Ei muita oireita. Voi toki olla, että niskakipu ei johtunut rokotteesta. Mene ja tiedä. :)

Vierailija
7/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut rokotusta. En tuntenut pistoa. Ei tullut minkäänlaista kipua olkavarteen niinkuin yleensä. Laastarissa ei pientäkään verijälkeä. En näe oikein minkäänlaista pistojälkeä.

Oikeasti sainkohan ollenkaan koko piikkiä? Ihan hullua miettiä tällaista. Mutta monta outoa juttua verrattuna aiempiin rokotuksiin. Olen siis noin 10 vuonna ottanut inf.piikin.

Yleensä olen saanut sen rokotteen "lääkeinfopaprun". Nyt en. Hoitaja ei maininnut normijuttuja (sauna-, liikuntakielto). Ei käskenyt olla odotustilassa sitä varttia niinkuin aina ennen.

Kävin työterveydessä ja maksoin rokotuksesta reilun 20e.

Vierailija
8/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ilmaisen työterveydestä, ja olis pitänyt odottaa vartti, mutta menin omalla riskillä takas töihin heti.

Vierailija
9/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotuksen. Ei mitään oireita, ei aristusta tms. Mies otti myös ja kuopus. Molemmat valitti, että käsi kipeä sen illan. Seuraavana päivänä ok.

Vierailija
10/10 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin piikin lähes kk sitten ja edelleen näkyy mustelmantapainen jälki/läikkä. Pistoskohta oli kipeä viikon verran ja turvotus laski parin viikon jälkeen. Viikko rokotuksen jälkeen tuli limainen yskä ilman muita oireita, mutta sitä nyt ei tiedä mistä johtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan