Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihastuminen aiheuttaa puhekyvyttömyyttä?

Vierailija
01.12.2016 |

Epäilen yhden miehen olevan minuun hieman ihastunut, mutta varma en ole. Olen hänestä kiinnostunut. Oletteko huomanneet sellaista, että ihastuminen voisi aiheuttaa puhekyvyttömyyttä? Mies on periaatteessa ihan fiksun oloinen, mutta välillä, kun puhun hänelle, menee jotenkin hämilleen eikä vastaakaan mitään tai töksäyttää jotain kummallista. En mielestäni ole sanonut mitään nolostuttavaa. Mies saattaa myös tulla oma-aloitteisesti juttelemaan, mutta sitten tervehdittyään tuntuu unohtavan mitä oli sanomassa ja hetken hiljaisuuden jälkeen kertoo asiansa töksäyttäen.

Vai eikö se vaan käy ihan täysillä pytyillä? Pystyy kyllä esiintymään isonkin porukan edessä takeltelematta ja ilman havaittavia muistikatkoja. Puheongelmat kuitenkin vaikeuttavat kommunikointia ko. miehen kanssa. Jos ongelma johtuu minusta, voinko tehdä jotain asialle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Tähän jotain nokkelaa ja näsäviisasta.*

Vierailija
2/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Itse kuulostan aina lähinnä idiootilta ihastukselleni puhuessa.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan, että aina ei käy näin, joskus on ihan järkeviäkin keskusteluja, mutta sitten taas välillä on niin vaikeaa. Mies ei kuitenkaan yritä häipyä paikalta, vaikka puhuminen menisi vaikeaksi. Ap

Vierailija
4/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan mukaan ihastuminen aiheuttaa just puhumattomuutta, katseen välttelyä ja parhaillaan seisokin puuttumista.

Vierailija
5/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän palstan mukaan ihastuminen aiheuttaa just puhumattomuutta, katseen välttelyä ja parhaillaan seisokin puuttumista.

Katsetta se ei kyllä välttele. Tosta vikasta ei ole tietoa.

Vierailija
6/6 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn samaistumaan tuohon mieheen.

Itse olen töissä paikassa jossa on yksi aika ihannenaiselta näyttävä nainen, saa mut todella hermostuneeksi ja vaivaantuneeksi.

En siis sinällään ole ihastunut, hän on varattukin eikä varmasti sinkkunakaan voisi olla musta kiinnostunut mutta silti jännitän häntä.

Kai tämä liittyy jotenkin siihen että mietin liikaa mitä hän minusta ajattelee ja se saa sanat vähän takeltelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän