Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävän ihastunut

Vierailija
01.12.2016 |

Olen ihastunut työkaveriini. Tunne vaikuttaisi olevan molemminpuolinen, jaamme pitkiä katseita ja merkitseviä hymyjä, hän pyrkii seuraani useasti ja tuntuu viihtyvän kanssani. En saa miestä mielestäni, selailen hänen instagramiaan ja leikittelen ajatuksesta pyytää häntä fb-kaveriksi. Ongelmana tässä on se, että olemme molemmat tahoillamme parisuhteessa. Tunnen huonoa omaatuntoa näistä tunteistani toista miestä kohtaan, meillä on mieheni kanssa parisuhteessa kaikki hyvin enkä halua loukata häntä kertomalla tästä ihastuksesta. Onko kohtalontovereita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop...

Vierailija
2/11 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jännämies? Jännämieheltä voi saada ainakin seksiä, vaikka olisi varattukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi olevan jännämies vaan tosi herttaisen oloinen - ap

Vierailija
4/11 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop...

Vierailija
5/11 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toosaa vaikka töissä, päivällä.

Vierailija
6/11 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä fb-kaveriksi. Ruokit vain ihastusta.

Vierailija
7/11 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään. Jos se tyäkaveri mies on oikeesti kiinnostunut, se tekee kyllä alotteen. Voi olla, että harmittomasti vaan flirttailee, eikä mitään sen syvempää taustalla. Siinä tapauksessa, jos sinä lähestyt häntä hän tod.näk haluaa vain seksiä. Tuskin on muusta kiinnostunut, flirttailee kaikille naisille josko joku tarttuisi syöttiin.

Vierailija
8/11 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee mitään. Jos se tyäkaveri mies on oikeesti kiinnostunut, se tekee kyllä alotteen. Voi olla, että harmittomasti vaan flirttailee, eikä mitään sen syvempää taustalla. Siinä tapauksessa, jos sinä lähestyt häntä hän tod.näk haluaa vain seksiä. Tuskin on muusta kiinnostunut, flirttailee kaikille naisille josko joku tarttuisi syöttiin.

Meillä ei montaa naista ole työpaikalla, suurin osa on mua paljon vanhempia lähes eläkeikäisiä joten tuskin mikään työpaikan sarjaflirttaaja on kyseessä :) mutta oot varmaan oikeassa, pelimieheltä ei vaikuta mutta todennäköisesti kyseessä sitten varmaan pelkkä viaton flirtti. Äh, miten epätoivoinen sitä osaa ihminen olla - tiedän että hän ei ole ensi viikolla töissä ja masistelen sitä jo nyt!

Vierailija
9/11 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

♪♪♪voi!, sinäkö se oooot!? ♪♪♪ 

Vierailija
10/11 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pettäminen on nykyään niin yleistä? Surullista. Joko olette sen nykyisen kanssa tai eroatte ja löydätte kiinnostavamman. Nykyihminen haluaa kaiken nyt ja heti, ajattelematta muuta kuin itseään.

Vierailija
11/11 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ongelma mulla. Minä tosin sinkku mutta mies varattu. Olen päättänyt ravistaa tämän ihastuksen pois, tai ainakaan en tee mitään. Harmi, koska mies vaikuttaa ihanalta <3 Joku toinen on ehtinyt napata.