Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karkkikuusi

Vierailija
01.12.2016 |

Hei!

Löytyykö täältä askartelijoita?
Minulla olisi kysymys karkkikuusen tekemisestä. Kaikki netistä löytämäni ohjeet käyttävät karkkien kiinnittämiseen kuumaliimaa, mutta olen nähnyt että pitäisi onnistua myös teipillä. Itse kokeilin kasata kuusen teipillä, sillä en omista kuumaliimapistoolia. Mutta karkit alkavat putoilla kohta kun olen saanut koko kuusen valmiiksi. Eli onko teippamistyylillä väliä vai onko minun hankittava kuumaliimapistooli?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuumaliimapistooli kannattaa hankkia. Sillä karkit pysyy tosi hyvin. Lisäksi karkin voi ottaa kuusesta pois niin että jättää sen karkkipaperin kuuseen, joten kuusi on vielä kohtuullisen nätin näköinen vaikka karkki onkin otettu.

Muita kiinnistystapoja on esim. pienet nuppineulat, mutta ei nekään tahdo hyvin pysyä. Tosin ne on erittäin helppo laittaa. Jossain oli laitettu hammastikku (tai cocktailtikku) kiinni karkkiin ja tökätty karkki kuuseen. Tikut oli puolitettu.

Vierailija
2/4 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuumaliimapistooli kannattaa hankkia. Sillä karkit pysyy tosi hyvin. Lisäksi karkin voi ottaa kuusesta pois niin että jättää sen karkkipaperin kuuseen, joten kuusi on vielä kohtuullisen nätin näköinen vaikka karkki onkin otettu.

Muita kiinnistystapoja on esim. pienet nuppineulat, mutta ei nekään tahdo hyvin pysyä. Tosin ne on erittäin helppo laittaa. Jossain oli laitettu hammastikku (tai cocktailtikku) kiinni karkkiin ja tökätty karkki kuuseen. Tikut oli puolitettu.

Kiitos vastauksestasi, taidan kyllä hankkia sen kuumaliimapistoolin, sillä tuosta teipistä ei ole kyllä mitään iloa kun karkit vain putoilee irti kokoajan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten tehdä sen kuumaliiman kanssa niin, että esim. kynän ei-teräpäällä painaa karkin kiinni liimaan, ei pala sormet niin helposti! Kuumaliima on nimensä mukaisesti tosi kuumaa!

Mukavia askarteluja!

Vierailija
4/4 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhalla laitat ne siihen tai tulee bakteereja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi