Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavan näköistä katsoa kun monella nuorella naisella on pyörän satula liian korkealla, ja tämän seurauksena

Vierailija
01.12.2016 |

selkä notkolla ja peppu kireänä levitettynä kaikkien katseltavaksi. :,) Mukavahan se on perässä ajaa, mutta hieman naurattaa näiden hassujen nuorten tyttöjen puolesta, eivät varmaan höppänät tajua millaisen viestin lähettävät maailmalle, "olen hedelmällinen tulkaa siittämään minun esillä oleva takamukseni" heh heh..!

-Markku

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kyllä tulee huulia nuoleskeltua heh heh! :)

Vierailija
2/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot varmaan näitä "äijiä", joilla penkki liian alhaalla... Pyöräilevät tuolla haarat levällään, polvet sojottaen ulospäin... Ihan vain siksi että maha on tiellä ja ei pääse kunnon ajoasentoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet häpeäksi nimellesi.

Vierailija
4/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämieskin tykkää pyörilystä.

Vierailija
5/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

selkä notkolla ja peppu kireänä levitettynä kaikkien katseltavaksi. :,) Mukavahan se on perässä ajaa, mutta hieman naurattaa näiden hassujen nuorten tyttöjen puolesta, eivät varmaan höppänät tajua millaisen viestin lähettävät maailmalle, "olen hedelmällinen tulkaa siittämään minun esillä oleva takamukseni" heh heh..!

-Markku

Mieti vaan että miten sen takamuksen siittäminen oikein onnistuu.. Hmm.. Olitkohan hereillä biologian tunneilla?

Vierailija
6/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tullut mieleen, että minun pyörällä ajamiseni olisi setämiehille niin kiinnostava asia. Minulle pyörä on väline jolla mennää paikasta a paikkaa b.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi