Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustuloa myös rikkaille?

Vierailija
01.12.2016 |

Jos minä saisin palkkaa 20.000€, niin kuuluisiko lapsettomalle kotirouvallenikin perustulo? Haluatteko maksaa hänelle veroeuroistanne vai pitäisikö minun aviomiehenä elättää hänet?

Entä jos minulla on 10 miljoonan omaisuus ja elelen vapaaherrana, niin onko oikein, että saan verovaroin kustannettua perustuloa?

Perustuloa myös rikkaille?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksat niistä miljoonatuloistasi sen verran kovat verot perustulon alla, että riittää myös emännällesi.

Vierailija
2/8 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustulomallissa käsittääkseni tulo maksetaan kaikillle. Varakkailta se vain peritään verotuksella pois tietyllä progressiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/8 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustulo kaikille ja asumistuki pois kaikilta.

Vierailija
5/8 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rikkailta se perustuloverotetaan pois.

Vierailija
6/8 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotus hoitaa, ettei perustuloa todellisuudessa makseta tietyn tulorajan ylittäville. Sellainen porsaanreikä tietysti on, että rikas, mutta tuloton saisi perustuloa.

Vierailija
7/8 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verotus hoitaa, ettei perustuloa todellisuudessa makseta tietyn tulorajan ylittäville. Sellainen porsaanreikä tietysti on, että rikas, mutta tuloton saisi perustuloa.

Suodaanko perustulo kuitenkin heillekin?

Vierailija
8/8 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei makseta kaikille niin eihän se mikään perustulo ole. Perustulon pitäisi kattaa kaikki vauvasta vaariin ja lapsilistä ym. tukiaiset poistettaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan