Naisille kysymys miehen runkkauksesta
Olen 47v mies ja olen täysin kyllästynyt normaali seksiin, eli naimiseen. Haluaisin vain runkata niin että joku nainen katselisi, tai runkkaisi halutessaan minua. Mistään ei löydy naista tällaiseen.
Naiset, onko kokemusta tai halua tällaiseen, miltä tällainen toiminta kuulostaa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Aika yököttävältä kun sen noin ilmaisit.
Miten se pitäisi ilmaista? Mun mielestä on hienoa että joku sanoo asiat niin kuin ne on :)
Mielenkiintoinen kysymys. Voisin jos kohdalle sattuisi :)
Kuulostat aika avoimelta ihmiseltä.
Runkkaisitko samaan aikaan minua, jos minä vedän sinua käteen?
Vierailija kirjoitti:
Runkkaisitko samaan aikaan minua, jos minä vedän sinua käteen?
Voisin runkata, jos olet nainen :)
Meillä homma toimii siten,että kyllästymistä ei ole normaaliin seksiin,mutta miehellä vain on täysin kyltymättömät halut ja itse toisinaan olen niin väsynyt että uni yllättää käytännössä jo makuuhuoneen ovella eikä mies raaski herättää,joten ongelma ratkaistu sillä että olen miehelleni sanonut että mikäli mieli tekee, voit hyvin tyydyttää itsesi nukkuvan vaimon vieressä,kosketellakin samalla jos haluaa,usein toki siihen herään ja mikäs sen kiihottavampaa kuin mies touhussa ;) toisinaan avustan,toisinaan se sitten siirtyy yhdyntään. Kiihottavaa olisi myös vain katsella itseään tyydyttävää miestä :)
Voisin katsella miestä johon olen ihastunut, mutta en ketään tuntematonta.
Itsekkäältä..minäminäminä..minuaminuaminua....
Vierailija kirjoitti:
Itsekkäältä..minäminäminä..minuaminuaminua....
Tässähän onkin kyse siitä että on kaksi jotka haluavat samaa, mitä itsekästä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Meillä homma toimii siten,että kyllästymistä ei ole normaaliin seksiin,mutta miehellä vain on täysin kyltymättömät halut ja itse toisinaan olen niin väsynyt että uni yllättää käytännössä jo makuuhuoneen ovella eikä mies raaski herättää,joten ongelma ratkaistu sillä että olen miehelleni sanonut että mikäli mieli tekee, voit hyvin tyydyttää itsesi nukkuvan vaimon vieressä,kosketellakin samalla jos haluaa,usein toki siihen herään ja mikäs sen kiihottavampaa kuin mies touhussa ;) toisinaan avustan,toisinaan se sitten siirtyy yhdyntään. Kiihottavaa olisi myös vain katsella itseään tyydyttävää miestä :)
Tarkoitatko että voisit katsella vierasta miestä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat aika avoimelta ihmiseltä.
Olen avoin mutta vaikea on ketään lähestyä tällä asialla.
Tuo kuulostaa oudolla tavalla kiihoittavalta :)
Kyllä minä voisin tuollaiseen lähteä mukaan :)
Sinä istut lattialla, minä hajareisin seisoisin perse naamaasi vasten. Runkkailisin siinä antaumuksella, samalla kun sinä ekstaasissa nuoleskelisit hahloani. Hopefully you are into rimming......
Onko tämä niin outo juttu ettei ketään kiinnosta oikeasti tällainen?
Olen nainen 34v. Mielelläni katselisin ja voisin ehkä vähän itsekin kokeilla :)
honeybunny kirjoitti:
Sinä istut lattialla, minä hajareisin seisoisin perse naamaasi vasten. Runkkailisin siinä antaumuksella, samalla kun sinä ekstaasissa nuoleskelisit hahloani. Hopefully you are into rimming......
Oletko mies vai nainen?
Mä kiihotun kauheasti kun näen miehen runkkaavan. Voisitko laittaa kuvaa kun runkkaat?
Jos saisin farkkujen tai muiden housujen läpi hyväillä ja tyydyttää, niin se olisi tosi kiihottavaa. Pari exää on useamman kerran lauennut housuihinsa, vaikka ovat kuinka taistelleet vastaan. Pari kertaa niin, että olen hieronut takamustani heidän seisokkiaan vasten julkisella paikalla, pari kertaa hyväilyä jalkaterällä pöydän alla. Tai sitten pikku kätöselläni sivellen ja hyväillen.
Tässä se kiusoittelu on parasta, ja se, että mies yrittää olla laukeamatta vaikka tekee niiiiiin hyvää...
Kyllä ne pyykissä puhdistuu, vaikka olisi kuinka touhutippoja ja myös spermaa. Ja eikö ole nautinnollista vain antaa tulla pitkän pidättelyn jälkeen? Etsi nainen, joka nauttii sun runkkaamisesta. Meitä on. Kädellä voi tehdä ihmeitä. Housujen päältä ja paljaalla (mitä kannattaa odottaa).
Ihana sivusto
Aika yököttävältä kun sen noin ilmaisit.