Miten jaksatte mennä baariin kourittavaksi ja vongattavaksi?
Oma mielenterveyteni menisi vähemmästäkin. Omaan sen verran suuren itsekunnioituksen, etten edes katso vonkaajamiehiin päin ja esitän autistikuuromykkää jos sellainen eteeni sattuisi jostain syystä. Miksi kukaan joka ei halua seksiä menisi baariin? Varsinkaan pienellä porukalla jossa erottautuu. Kamala ajatus.
Kommentit (7)
Ei mua koskaan kourita tai vongata baarissa.
Joo kerrassaan kauheaa mennä viettämään hauskaa kavereiden kanssa, tanssimaan, tutustumaan uusiin ihmisiin. Valitsemaan itse oma seuransa. Kas kummaa, kun on paikkoja joissa käy normaalejakin ihmisiä :)
Vierailija kirjoitti:
En käy sellaisissa baareissa (yökerhoissa), joissa kouritaan ja vongataan. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että moni mimmi haluaa tanssia, ja sitä ei muualla kuin yökerhoissa oikein voi harrastaa.
Olen kuullut tämän niin monta kertaa. Miksei voi tanssia muualla kuin yökerhossa? Musiikkia päälle ja tanssimaan, mikä siinä on niin ihmeellistä? Ne jotka oikeasti harrastavat tanssia, tanssivat kyllä hieman eri tavalla kuin ne yökerholaiset jotka vähän hytkyttävät kehoa ja yrittävät näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy sellaisissa baareissa (yökerhoissa), joissa kouritaan ja vongataan. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että moni mimmi haluaa tanssia, ja sitä ei muualla kuin yökerhoissa oikein voi harrastaa.
Olen kuullut tämän niin monta kertaa. Miksei voi tanssia muualla kuin yökerhossa? Musiikkia päälle ja tanssimaan, mikä siinä on niin ihmeellistä? Ne jotka oikeasti harrastavat tanssia, tanssivat kyllä hieman eri tavalla kuin ne yökerholaiset jotka vähän hytkyttävät kehoa ja yrittävät näyttää hyvältä.
Minä menen baareihin, koska haluan tanssia. Myöhään valvominen on ikävää, mutta missä muualla muka voi tanssia värivaloissa lempimusiikin tahtiin kuusi tuntia putkeen? Ei kotona ainakaan, naapurit ja mies hermostuu.
Baarin tanssilattialla sulkeudun kuoreeni enkä kommunikoi kenenkään kanssa, ei tarvitse välittää kourijoista ja vonkaajista.
Käyttäjä3341 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menen baareihin, koska haluan tanssia. Myöhään valvominen on ikävää, mutta missä muualla muka voi tanssia värivaloissa lempimusiikin tahtiin kuusi tuntia putkeen? Ei kotona ainakaan, naapurit ja mies hermostuu.
Baarin tanssilattialla sulkeudun kuoreeni enkä kommunikoi kenenkään kanssa, ei tarvitse välittää kourijoista ja vonkaajista.
Tanssiminen alkaa puolenyön jälkeen kun humalatila on tarpeeksi korkea ja yleisöä eniten. Tanssikursseilla on vain naisia, joten tanssikursseilla on tanssista pitävät naiset ja yökerhoissa naiset, jotka haluavat huomiota. Eipä sillä että kummassakaan olisi vikaa.
Ap:lle vinkki: Pukeudu tarpeeksi peittävästi, meikkaa hillitysti ja ennen kaikkea yritä näyttää siltä, että arvostat itseäsi etkä anna kenenkään kohdella sinua huonosti. Näillä eväin olen baareillut onnistuneesti ilman kourituksi joutumista jo vuosia.