Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paikkakunta on TUUSULA?

Vierailija
11.03.2006 |

Nyt saat kehua tai haukkua. Olen ehkä muuttamassa Tuusulaan, toinen vaihtoehto on Espoo. Tuusulasta en tiedä mitään. Hyrylään muuttaisin.

MIELIPITEITÄ?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme muualta. Kyllä olemme tykänneet asua. Mutta ei tämä mikään auvo ole. Kyllä Espookin ihan hyvä paikka on asua. Tuusulassa on se huono puoli, ettei täällä ole mitään menomestoja jos niitä kaipaa. Itse kaipaisin jotain kivaa edes yhtä kunnon paikallista. Nykyään tosin tullut joku uus baari.

Palvelut ovat hyvät. Itse saanut aina hyvää palvelua. Apteekkiin ei tartte jonottaa juurikaan, liikuntaa voi harrastaa, postit yms. keskustassa, ok ruokakaupat, vaatekauppoja yms. ei juurikaan löydy joten Järvenpäähän on mentävä. Mutta eipä Espoossakaan kaikkea ole.

Lapsiperheitä on täällä paljon, joten sen takia tykkään asua täällä. Puistoja on kivasti. Mitä haluat vielä tietää?

Vierailija
22/23 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Ylästö on oikein kiva paikka.

Kyllä Espoossa ja Tuusulassa on molemmissa kiva asua, kun välttää " huonoja alueita" . Espoo tosin Tuusulaa (ja Vantaata) kalliimpaa ja Tuusulassa kannattaa katsoa ettei muuta suoraan kiitotien jatkolle, jolloin isot matkustajakoneet lentää tosi matalalta talon yli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on kerhoja mutta alle 3-vuotiaille ei valitettavasti mitään. Eli tosiaan nuo lapsiperheasiat vois olla paremmat. Asuntojen hinnat silti huomattavan järkevämpää luokkaa kuin Espoossa. Mun mies ajaa Espooseen töihin joka päivä ja sillä menee aamuruuhkassa 40min.

JUmboon pääsee autolla 10 minuutissa ja sama Järvenpäähän. Siellä Prisma-kauppakeskus jossa Lindex, Seppälä, Vero Moda ja Pentik mm. sekä muita liikkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän