Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon asuu ihmisiä Helsingin ympäryskunnissa ja käy Helsingissä töissä, mutta onko toisin päin. Käykö Helsingistä ketään muualla töissä?

Vierailija
30.11.2016 |

???

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme Helsingissä ja käymme molemmat mieheni kanssa Espoossa Matinkylässä töissä. :) 

Vierailija
22/32 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin käydään ristiin rastiin. Trendi on pitkään ollut se, että työpaikat vähenevät Helsingissä ja lisääntyvät naapurikunnissa. Esim. Helsingissä käy töissä noin 42.000 espoolaista ja Espoossa noin 30.000 helsinkiläistä. Ja tuo espoolaisten määrä on pysynyt samana viimeiset 20 vuotta, mutta Espoossa töissä käyvien helsinkiläisten lisääntynyt noin tuhannella vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä muutetaan työtiloja asunnoiksi. Aikaisemmin keskustan asuntoihin muutti yrityksiä, nyt halutaan, että työpaikat muuttavat julkisen liikenteen solmukohtiin, jolloin keskustaan saadaan lisää asukkaita.

Vierailija
24/32 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaan pohjois-helsingissä. Minä olen riiihimäellä ja mies hämeenlinnassa töissä. Ei kyllä onnistuis ilman naapurissa asuvia isovanhempia.

Onko teillä väliaikaiset duunit vai miksi ihmeessä ette asu halvemmalla alueella?

Vierailija
25/32 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy töissä Outotecillä Espoossa, poika lentokentällä Vantaalla, itse olen vielä töissä Helsingissä, mutta muutto Leppävaaraan on edessä.

Vierailija
26/32 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Espoossa ja Vantaalla käydään paljon. Yks tuttu käy Tuusulassa, myös Porvoossa käydään (oikeasti). Siellä on se iso voimalaitos, tai ainakin jossain Porvoon lähellä, ruotsinkielinen nimi.

Sköldvik. 

On öljynjalostamo, ei voimalaitos. Olisikohan kyse Loviisan ydinvoimalasta? Se on Hästholmenin saarella.

Vierailija
27/32 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutaan pohjois-helsingissä. Minä olen riiihimäellä ja mies hämeenlinnassa töissä. Ei kyllä onnistuis ilman naapurissa asuvia isovanhempia.

Onko teillä väliaikaiset duunit vai miksi ihmeessä ette asu halvemmalla alueella?

No mulla on "toistaiseksi" työsopimus. Muuten, ihan kaikki on väliaikaista.

Vierailija
28/32 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä pahamaineisia +30-vuotiaita kaupunkilaisia sinkkunaisia on paljon, jotka haluamme asua Helsingissä vaikka työskentelemme muualla. Itse työskentelen opettajana eräässä pääkaupunkiseudun (ei Helsinki) lukiossa ja opettajakunnassa on huomattavan paljon helsinkiläisiä, jotka pendelöivät siis sieltä töihin. 

Te tamppoonikorujen käyttäjät ja laukkukakkanaiset. Katson teitä nyt hetken pahalla silmällä. Noin.

Vierailija
29/32 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän Helsinkiläisen, joka kulkee viikot maakunnassa töissä. Ihan siis useamman sadan km päässä. 

Jotkut proffat joutuu käymään töissä maakunnissa, kaikille ei professuureja Helsingistä heru.

Vierailija
30/32 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Espoossa ja Vantaalla käydään paljon. Yks tuttu käy Tuusulassa, myös Porvoossa käydään (oikeasti). Siellä on se iso voimalaitos, tai ainakin jossain Porvoon lähellä, ruotsinkielinen nimi.

Sköldvik. 

On öljynjalostamo, ei voimalaitos. Olisikohan kyse Loviisan ydinvoimalasta? Se on Hästholmenin saarella.

Moni meistä tällä alueella työskentelevistä asuu pääkaupunkiseudulla, eli Helsingissä, Vantaalla ja Espoossa. 

Vierailija
31/32 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun E-Helsingissä ja käyn töissä lähellä Vantaan rajaa.

Vierailija
32/32 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, asun Helsingin keskustan liepeillä ja käyn Tuusulassa töissä.

Koneella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän