Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailemani mies torjui minut, tuntuu pahalta :( Miten selvitä?

Vierailija
30.11.2016 |

Aloin tässä hiljattain deittailemaan erästä tosi ihanaa ja seksikästä miestä. Olimme viime viikonloppuna minun luonani hengailemassa ja katselemassa elokuvia, ja minä myös valmistin miehelle herkullisen illallisen. Loppuillasta sitten olimme halimassa sängylläni, ja koska minä halusin harrastaa hänen kanssaan seksiä aloin viedä tilannetta eteenpäin. Aloin kosketella ja suudella häntä, mutta kun vein käteni hänen haaroihinsa hän yhtäkkiä säpsähti ja kysyi että mitä ihmettä minä oikein teen.
Olin aivan varma, että mieskin halusi minua yhtä paljon kuin minä häntä :( Mutta sen sijaan hän suostui vain nukkumaan kanssani yön yli, lähti aamulla pois eikä ole tähän mennessä ottanut minuun yhtään mitään yhteyttä. Nyt minusta tuntuu tosi pahalta ja torjutulta, kukaan mies ei ole aiemmin torjunut minua näin kun olen tehnyt aloitteen. Ja hän oli ihanin mies ketä olen deittaillut pitkään aikaan, ja nyt olen luultavasti menettänyt hänet lopullisesti.
Miten minä oikein selviän, tuntuu tosi pahalta?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LoL

Vierailija
2/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se mies tekee kaikille naisille noin? Sellainen jäynämies. Huomaa kirjainero. Luin netistä kerran yhden miehen jutun, joka kertoi, että on aina kiihkeänä naisen kanssa alusvaatteisilleen, mutta sitten laittaa tahallaan jarrut päälle ja lähtee kotiin.

Vierailija
4/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olitte jo aiemmin naineet? No sitte kuulostaa kyllä tosi oudolta, silloin ainoa henkilö joka pystyy kertomaan mistä tuo käytös johtuu on mies itse.

Jos ette ole aiemmin naineet niin teoriassa sellainen mahdollisuus että miestä jännitti.

Vierailija
5/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peluri, peliliike. Älä vastaa miehen viestiin kun se tulee viikon tai kuukauden päästä.

Vierailija
6/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet tykkää että aloitetta ei jätetä heille

Vierailija
7/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sulla oli treffit hottis-Jaakon kanssa? No voishan sitä seuransa kieltämättä paremminkin valita..

Vierailija
8/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä oli liian pieni, siis jotain alemmuuskompleksia?

Vierailija
10/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä mikropenis jota häpeää :D

Vierailija
11/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumppuvaimo ei ollut haussa

Vierailija
12/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin jotain jännitystä tai vastaavaa jos kyseessä olisi ollut teidän ensimmäinen kertanne.

Minä toimisin varmaan aika samalla tavalla jos eteeni tuli hetki, että pitäisi harrastaa seksiä. Tiedän jo ihan tasan tarkkaan, että tulen jänistämään siinä vaiheessa jos/kun ensimmäinen kerta tulee eteen. Luultavasti toimisin vielä ilkeämmin kuin tuo aloituksen mies, koska en kehtaisi torjua sitä naista suoraan päin naamaa, saati sitten kertoisin poikuudestani. Menisin varmaan vessaan tai vastaavaa, ja sitten pujahtaisinkin karkuun. Tuosta syystä tuskin koskaan tulen seksiä harrastamaankaan ja minut hirtetään naisten toimesta jollain isolla torilla.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
13/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se mies tekee kaikille naisille noin? Sellainen jäynämies. Huomaa kirjainero. Luin netistä kerran yhden miehen jutun, joka kertoi, että on aina kiihkeänä naisen kanssa alusvaatteisilleen, mutta sitten laittaa tahallaan jarrut päälle ja lähtee kotiin.

Tuota minä en kyllä tahtoisi hänestä uskoa ollenkaan. Hän sentään suostui kuitenkin nukkumaan kanssani vaikka torjuikin aloitteeni seksiin. Jos hän olisi ollut jäynämies eikö hän olisi lähtenyt heti torjuttuaan minut pois? Ap

Vierailija
14/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olitte jo aiemmin naineet? No sitte kuulostaa kyllä tosi oudolta, silloin ainoa henkilö joka pystyy kertomaan mistä tuo käytös johtuu on mies itse.

Jos ette ole aiemmin naineet niin teoriassa sellainen mahdollisuus että miestä jännitti.

Emme ole ikinä harrastaneet seksiä ennen. Ja en ymmärrä miksi miestä olisi muka jännittänyt, ei hän miltään ujolta ole vaikuttanut missään vaiheessa ja hänellä on kyllä ollut naisia ennenkin. Ap

Vierailija
15/40 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian päällekäyvä nainen voi aluksi ahdistaa varsinkin jos kokemusta naisista ei ole kovin paljon.

Vierailija
16/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian päällekäyvä nainen voi aluksi ahdistaa varsinkin jos kokemusta naisista ei ole kovin paljon.

Niin siis miehellähän on sitä kokemusta naisista, itseasiassa hän on paljon kokeneempi kuin minä. Hänellä on ollut 13 seksikumppania (muutama parisuhde, fwb- ja yhden illan panoja) kun taas minä olen harrastanut viiden eri miehen kanssa seksiä. Ap

Vierailija
17/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, et tää ketju on vastaveto tolle toiselle ketjulle, missä seksualisesti epävarma mies on torjunut ihastuksensa.

Mut ei sit, jos sun miehellä kerran on enemmänkin sitä kokemusta.

Jotkut miehet on sellaisia kun ne ihastuu. Ne ei halua panna heti. Vaikka niillä olis ollutkin yhdenillanjuttuja joskus. Sit kun ne löytää potentiaalisen kumppanin niin ne voi silti haluta vähän odottaa. Mä kerron tämän nyt ihan omasta kokemuksesta.

Vierailija
18/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, niin naiset kertokaa aloitajalle miten te olisitte reakoineet jos mies olisi käynyt suoraan ja varoittamatta kiinni teidän haaruksiin...

Vierailija
19/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut samalla lailla. Miehestä ei enää kuulunut, oli siis ihastunut mutta kolmansilla treffeillä se mun seksin haluaminen oli kai liikaa :D joillekin miehille se on ok

Vierailija
20/40 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, niin naiset kertokaa aloitajalle miten te olisitte reakoineet jos mies olisi käynyt suoraan ja varoittamatta kiinni teidän haaruksiin...

Hmmm. AP:sta: "Loppuillasta sitten olimme halimassa sängylläni, ja koska minä halusin harrastaa hänen kanssaan seksiä aloin viedä tilannetta eteenpäin. Aloin kosketella ja suudella häntä, mutta kun vein käteni hänen haaroihinsa hän yhtäkkiä säpsähti ja kysyi että mitä ihmettä minä oikein teen."

Tosiaan "suoraan ja varoittamatta kiinni haaruksiin"han tässä tosiaan käytiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi