Cannonball jakaa 1000 kinkkua ja kalkkunaa köyhille, Myllypurossa
Onneksi jotkut jakaa ilmaista, kun oma valtio riistää.
Kommentit (214)
Järjestihän aikanaan se kuuluisa Al Caponekin köyhille pula-aikana 30-luvulla ilmaisia ruokailuja....
...Chicagossa kieltolakiaikaan...
Hei, eiks tää oo se naistenhakkaajajengi? :D Onko se Kejonen jakamassa kinkkuja? Ex-Miss Helsingin varalle kannattaa laittaa pari kinkku pakkaseen. Voi sitten leikata aina siivun kylmää silavaa mustelmien jäähdyttelyyn ja silmäpussien poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuo jakelu on? En ole facessa.
7.12. klo 10.00 alkaen Myllypuron metroaseman edessä
Tässä on nyt niin monella eri tasolla WT:ys läsnä, että sanattomaksi vetää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuo jakelu on? En ole facessa.
7.12. klo 10.00 alkaen Myllypuron metroaseman edessä
Todella hieno teko. Auttavat hyvästä sydämmestä.
Kiitos.
Rahanpesua.
1000 kinkkua ja kalkkunaa maksaa pitkän euron. Millä ne rahat on hankittu? Rehellisellä palkkatyöllä, josta kanuunankuulat on maksaneet asiallisesti verot? Tuskin. Onko lihat tutkittu suomalaisessa elintarvikelaboratoriossa ja hyväksytty ihmisravinnoksi? Epäilen.
Ei ne ilmaiseksi niitäjaa. Jokaisesta kinkun hakijasta otetaan kuva, jota sitten näytetään hakijalle kun on vastapalveluksen aika.
Nuokin menevät niille, jotka eivät itse viitsi mitään tehdä. Suuri osa lapsiperheistä ja mamuista yleensä on tämmöisiä.
Kun hyvinvointivaltio murennetaan yhteiskuntarauha heikkenee. Kinkut eivöt ole ilmaisia, ne maksavat Cannonballin vaikutusvallan lisääntymisen verran.
Epäilenpä että jossain päin Eurooppaa on tyhjätty kuljetusauto tai kylmävarasto, en usko, että kaupantiskiltä on kinkut ostettu. Nyt vedetään köyhät mukaan laittomuuksiin.
Atrialle murtauduttiin viime yönä! Turvakameralle tallentui vain hahmoja työntämässä moottoripyörän sivuvaunuihin kinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kun hyvinvointivaltio murennetaan yhteiskuntarauha heikkenee. Kinkut eivöt ole ilmaisia, ne maksavat Cannonballin vaikutusvallan lisääntymisen verran.
Näinhän se on. Mielestäni aika vaarallista kehitystä, tulee mieleen joku Sopranos. Nekin äijät olivat kovasti mukana yhteisön touhuissa, etenkin kun piri juhlia järjestää.
Mutta eihän tämä kananpallien syytä ole, päättäjien on aika katsoa peiliin ja miettiä ovatko kaikki suomalaiset ihan oikeasti enää tässä yhteiskunnassa messissä.
No jos Sipilä ja Soini ryhdistäytyisi ja ryhtyisi itse auttamaan köyhiä niin noilla ei olisi niille apajille mitään asiaa. Sitä saa mitä tilaa. Voi kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
En lähde.
Lähde itse.
Vierailija kirjoitti:
Toiset antaa omistaan, kun Sipilän hallitus vie köyhimmiltä. Meen ainakin hakemaan kinkkua.
Eiköhän köyhiltä vie ne, jotka tekee bisnestä ilman kuitteja.
Vierailija kirjoitti:
No jos Sipilä ja Soini ryhdistäytyisi ja ryhtyisi itse auttamaan köyhiä niin noilla ei olisi niille apajille mitään asiaa. Sitä saa mitä tilaa. Voi kyynel.
Totta tuokin, mutta jos kaikki maksaisivat veronsa, niin olisi mistä hallituksen auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tuokin, mutta jos kaikki maksaisivat veronsa, niin olisi mistä hallituksen auttaa.
Tuosta ongelmasta sun pitää kirjoittaa Sipilälle itselleen ja muille sen kumppaneille. Wahlroosinkin piti ihan muuttaa Ruotsiin Suomen veroja pakoon. Tavikset ja köyhä kansa kyllä maksavat veronsa mutta tekevätkö sen myös kaikki rikkaat? Eivät.
Tähänkö se nacci tärväsi rikoshyötynsä? Tyhmä jätkä. Mistä se lähti lusimaan? Ei kai verojutuista? Kirjota sinne sen FB:n, että ensi kerralla makselee veronsa. Niillä tätä yhteiskuntaa yritetään pyörittää ja sen tatskatun pallopään vankilassa makoilutkin kustannetaan. Ei tarttisi niin monen ruokajonoissakaan seisoskella.