töissä käyminen pilaa elämäni!
Olen joka ilta kuolemanväsynyt. En jaksa tehdä mitään!
Herätys on liian aikaisin.
Olisi tärkeitä asioita hoidettavana, en jaksa.
Elämä pilalla.
Kommentit (32)
Ei pakota mutta...työttömyyttä takana.
Vierailija kirjoitti:
Olen joka ilta kuolemanväsynyt. En jaksa tehdä mitään!
Herätys on liian aikaisin.
Olisi tärkeitä asioita hoidettavana, en jaksa.
Elämä pilalla.
Sinä saat joka kuukausi käteen palkan. Palkka on korvaus sinun menetystä vapaa-ajasta.
Monet ihmiset eivät saa palkkaa. Silti ovat väsyneitä ja epätoivoisia...
Ajattele nyt saa kuukaudessa käteen n. 2000 - ylöspäin, sinulla on vapaapäivät sekä säännölliset lomat. Sinä voit palkata siivoojan kotiisi, sinä voit käydä vaikka jokapäivä ulkona syömässä!
Miksi sinä valitat? No oma syysi jos olet hinnoitellut oman aikasi alakanttiin ja et saa siitä kunnon korvausta.
Ihme ruikutusta. olisit tyytyväinen että on sentään töitä.
t. 6 vuotta töitä etsinyt ja tympii
Vierailija kirjoitti:
Ihme ruikutusta. olisit tyytyväinen että on sentään töitä.
t. 6 vuotta töitä etsinyt ja tympii
Olisit kiitollinen ettei sinulla ole burnouttia
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tulin huijatuksi. Media, päättäjät ja muut hörhöt huutavat työnteon parantavan elämänlaatua merkittävästi. Ei parantanut.
Kyllä se parantaa, kunhan se työannos on kohtuullinen. Sopiva määrä töitä on parempi kuin ei ollenkaan. Mutta täyspäiväinen työ alkaa olla vähän siinä ja siinä, että parantaako se elämänlaatua vai ei. Eläkettä se ainakin parantaa.
Mä oon töissä 15 tuntia viikossa ja tuntuu passelilta tämä. Mun viikonloppu kestää neljä päivää ja työviikko kolme päivää - ja nekin on lyhkäsiä päiviä. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan, jos tällainen tilaisuus sattuu kohdalle! Yksi tuttu tekee viikonloppuisin 2x13h ja siinä on hänen työviikkonsa. Ma-pe saa olla kotona lasten kanssa. Tuollainenkin voisi monelle toimia, mutta jäykkä yhteiskunta pakottaa monet siihen ma-pe-puurtamiseen.
Tämä aloitus on ollut täällä aikaisemminkin. Ilmeisesti ne aiemmat vastaukset eivät tyydyttäneet kun piti väsätä uusi ketju samasta aiheesta.
Olen ollut 6 vuotta työttömänä ja onnellinen siitä etten ole töissä ;)
Mieluumin oon töissä. yhteiskunta pitää parempana ja elämä on ihmisarvoisempaa.
Onneksi alkaa työt olla loppusuoralla. Ihan ensiksi nukun lopultakin tarpeeksi kun työt loppuu. Toiseksi tinttaan arkena kännit ihan vain siksi että voin tehdä niin. En tajua miten olen jaksanut käydä siellä joka päivä?
Lähinnä se aamu hajottaa ihmisen. Tekisi mieli lainata kaverin haulikko ja ampua sillä herätyskello kun vapaus vihdoin koittaa.
Se on aivan sama vaikka tulisi 15 aktiivimallia ensivuonna niin ihan heti en ole töihin lähtemässä. Orjailu+ työ on kestänyt yli vuoden yhteensä ja viimeiset 2 kuukautta vielä niin saan levätä. Lomapäiviä onneksi niin paljon sisällä että viimeinen kuukausi on tosi lyhyt töissä. Ainoa plussa duunissa on tosi mukavat työkaverit. Niiden kanssa voi heittää läppää ja usein nauretaan ties mille jutuille.
Se on ihan uskomatonta kuinka jaksetaan olla ystävällisiä kusipäisillekkin asiakkaille. Lääkitäänkö meitä salaa? No joo toi oli läppä mutta siinä on vähän ihmettelemistä kun koskaan ei sanota päin naamaa pahasti. Hitto pomokin sanoo että hänelle saa valittaa kunhan ette asiakkaille. Ehkä paras pomo ikinä? Sille oikeasti kestää sanoa ja on tullut sanottua aika rankasti.
Mä olen hoidellut niitä oikein pahimpia asiakkaita kun mulla on muka hyvät hermot. :D Siitä saa sellaista pientä bonusta että voin välillä ottaa rennosti jos siltä tuntuu. Mikä ihme työmoraali mullakin on vaikka olen oikeasti saatanan laiska?
Onhan se aika masentava ajatus, että työssäkäyvällä on vain n. 1/3 päivästä aikaa tehdä niitä omia juttuja mitä haluaisi. Koko elämästä siis menee suurin osa aivan hukkaan.
Ei kun 38 tuntia viikossa. Ei ylitöitä.