Oonko ainut kenellä soi koko ajan päässä "Heissan hopsan laalalaalalaaaa"
Kommentit (27)
Se taitaa olla 'Hejsan hoppsan tralalalala'. Pirteä joululaulu nimeltään 'Mössenas julafton' muistaakseni..
Se on hejsan hoppsan falleralleraa
Mutta kuka on se mies, joka kattelee "Danielia" sillä silmällä?
...................pakkoruotsia tyrkytetään, hah, hah,haaaaaaaaaa .............vaikka millä tavalla...........sinäkin Prisma!
Soi, meillä lapset ruotsinkieliessä koulussa ja ovat tätä siellä opetelleet. Ja tottakai päivittäin laulavat kotona (lasten ehdoton lempparilaulu)
Voi kyllä! Tai siis... soi koko eilisillan ja yön. Aamun tullen oli unohtunut, mutta kiitos ap:n, taas raikaa... Aaaargh!
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka on se mies, joka kattelee "Danielia" sillä silmällä?
Ollaan mietitty ihan samaa
Meillä se soi nyt jouluna koko jouluaterian ajan taustalla ja jälkiruokien aikana siirrytään siihen Siwa/K-market-renkutukseen.
Mulla soi aina ja ikuisesti Pullava päässä, vaikka sitä mainosta tuskin on näytetty vuosikausiin.
Minulla soi Juvel-margariinimainos 80-luvulta.
Hejsan och hoppsan och fallerallera!
När julen kommer ska varenda unge vara gla!
Mulla on soinut siitä asti, kun telkusta tuli Pepin joulujakso, jossa Peppi lauloi tuota joulutouhujen ohessa :)
Tosi tarttuva melodia ! Reipashenkinen Sweden värssy ! Tosi korvamato.
Juu kyllä soi koko ajan tuo kipale ja lähdin googlettamaan mikä mainos se on? Että kyllä soi koko ajan kaiken yötä. Samoin tuo K-kaupan hissimainos jossa ostavat Joulun K-kaupasta sylit täynnä ruokakasseja.
Joo ja taustalla videokuvaa Vickanin ja Daanielin kaksoisolennoista nytkyttämässä päitään
krapu53 kirjoitti:
Tosi tarttuva melodia ! Reipashenkinen Sweden värssy ! Tosi korvamato.
Se on kyllä suomalainen sävellys, ja sanat norjalaiset. Että se siitä Sweden värssystä.
Ehkä, mutta mulla soi väsyneenä ihan kaikki pellehermanni-renkutukset.