Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty asumaan toisen ihmisen kanssa kahdestaan :( Menee terveys!

Vierailija
30.11.2016 |

Muutin ison perheen keskeltä opiskelija-asuntoon syksyllä. Perheessäni on 8 lasta ja minä toiseksi vanhimpana lähdin ensimmäisenä, isoveli opiskelee kotipaikkakunnalla ja asuu vielä kotona.

Mulla on kamala ongelma. En ole tottunut tällaiseen hiljaisuuteen. Muuten siinä ei olisi ongelmaa, mutta vessassa käyminen on yllättäen iso ongelma! Vessa on mun ja kämppiksen huoneiden välissä ja ohuiden seinien takia kuulen, mitä vessassa tapahtuu ja kämppis kuulee, mitä minä teen. Pienemmän hädän kanssa ei ole ongelmia, mutta en vain saa sitä isompaa aikaiseksi, jos kämppis on täällä. Ei vaan tule, vaikka miten punnertaisin :(

Käy sitten nykyään kauppakeskuksissa tai ihan viimeistään viikonloppuna kotona isommalla hädällä. Olen yrittänyt juoda tosi paljon, syön kuituja ja kokeilin ihan laksatiivejakin. Tästä ei tule mitään! Silloin, kun kämppis oli viikon pois, ei ollut mitään ongelmaa. Nyt taas on. Vatsa ihan pinkeä ja pullea, kun pitäisi päästää jotain ulos, mutta ei vaan tule. Maha kipeänä joudun istumaan luennoilla.

Mitä ihmettä tässä nyt voi tehdä!?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein niin, että kävin suihkussa samaan aikaan kun paskoin. eli suihku päälle kun paskot, ei kuulu ääniä. voit samalla pestä itsesikin

Vierailija
22/35 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 10 henkisessä perheessä on voinut kasvaa noin häveliääksi? Joka ikinen ihminen pieree ja paskoo 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käynkin muualla, kun en täällä voi, mutta illalla on aika pitkä matka lähteä kävelemään kolmea kilometriä lähimpään vessaan..

ap

Eikö siellä ole mitään lähimetsikköjä missä voisi käydä puskakakalla "iltalenkin" yhteydessä? Ei tarttis kolmea kilometriä ees takas kävellä.

Vierailija
24/35 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan oikea ongelma, ei auta mitkään "lopeta vaan ujostelu" -letkautukset. Mulla on ollut sama oman miehen kanssa ja ihan oikeasti kävin julkisissa ja silloin kun hän oli muualla, kauan. Lopulta aloin todella kyllästyä ja pikkuhiljaa rohkaistua, ja kaipa se kehokin alkoi rentoutua niin että oli edes mahdollista hoitaa homma. Ihan eka kerta taisi olla kun mies oli jo mennyt nukkumaan. Sen jälkeen sitten aina odotin että tulee tarve, laitoin musiikkia tai tv:n päälle ja odotin ihan viimeiseen asti ennen kuin menin vessaan, jotta siellä ei sitten tarvisi viipyä kuin hetken, koska mitä kauemmin siellä meni niin sitä itsetietoisemmaksi tulin. Ensimmäinen kerta tuntui tosi jännittävältä mutta sen jälkeen oli voittajafiilis. Pikkuhiljaa olen päässyt kaikista estoista eroon ja nykyään mitkään äänet tai vessajutut ei miehen seurassa hävetä pätkääkään.

Tuo sun tilanne on vähän haastava siinä mielessä että vessa on teidän välissä ja jos kämppis on käytännössä koko ajan huoneessaan, eikä mitään meluakaan saa aikaiseksi niin tuossa tilanteessa on vaikeeta ottaa niitä "pieniä askelia" uskalluksen kanssa. Mutta se mulla itsellä toimi. Tuo oli siis mulle tosi iso ongelma kauan, eli tiedän kyllä miten vaikeeta se on, ja jos mä pääsin siitä yli niin kyllä säkin pääset. Tsemppiä!!

Vierailija
25/35 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika random, mut oon kuullu et luumusose auttais siihen, että kakka tulis helpommin. Mutta en tiedä että auttaako se sinulla, kun ongelmasi ei ole kai kakan koostumuksessa vaan siinä, että kakka on "ujo"?

Ehkä totut ajan kanssa, kun huomaat ettei kakkaamisessa ole mitään erityistä ja pakko sitä on kuitenkin toistuvasti tehdä, kuulivat muut tai eivät. Tottumusta odotellessa voisit hankkia vaikka radion sinne vessaan, jos mahdollista.

Voisit kokeilla joskus tällaista harjoitusta: ota vessaan mukaan esim. nyrkin kokoinen läntti ruokaa ja heitä se pönttöön. Siitähän lähtee ääni ja jos kämppiksesi kuulee sen, hän olettaa sinun kakanneen. Huomaat että mitään kamalaa ei tapahdu ja ehkä pikkuhiljaa onnistuu kakankin loiskahdukset. Tsemppiä, toivottavasti ujokakka vielä uskaltautuu ulos piilostaan. :)

Vierailija
26/35 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi.

Vierailija
27/35 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska juttu

1/5

Vierailija
28/35 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut, että olen ainoa!

Mulle esimerkiksi viikon työmatka kollegan kanssa samassa hotellihuoneessa on aina ollut yhtä h*lvettiä tämän asian takia. Vatsa on ollut kipeä koko viikon ja olen joutunut luikkimaan ties mihin ja millä verukkeella, että pääsisin johonkin yleisvessaan. Edes siis hotellin käytävälle tai jonnekin. Ei vaan tule, ei millään!

En osaa auttaa, mutta mulla on itselleni yksi keino, joka mua auttaa. Puoli pulloa viiniä melko tyhjään mahaan illalla. Aamulla tulee ponnistamatta. Tosi huono vaan se, etten voi esim. viikon työmatkalla juoda joka ilta puolta pulloa viiniä. Käytän tuota kikkaa siis ehkä viikon työmatkan aikana jossain vähän yli puolivälin tienoilla, kun alkaa olla jo tuskaista. Seuraavan kerran pääsee sitten jo kotiin vessaan..

Vierailija
29/35 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut samanlainen. Laitan aina vesihana reilusti päälle kun menen vessaan. Aviomieheni tätä aikanaan ihmetteli, mutta niin se vain menee. Hana päälle aina, pienellekin asialle.

Vierailija
30/35 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei todellakaan auta nuo "neuvot", että senkun annat tulla vaan. Kun ei tule, niin ei tule, vaikka kuinka puskee ja vääntää. Itse kärsin samasta ongelmasta, enkä ole keksinyt siihen mitään ratkaisua. Jos olen jossain matkalla tyttökavereiden kesken, voi mennä viikko niin, etten saa isompaa hätää aikaiseksi. Se on oikeasti kamalaa. 

Vierailija
31/35 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika random, mut oon kuullu et luumusose auttais siihen, että kakka tulis helpommin. Mutta en tiedä että auttaako se sinulla, kun ongelmasi ei ole kai kakan koostumuksessa vaan siinä, että kakka on "ujo"?

Ehkä totut ajan kanssa, kun huomaat ettei kakkaamisessa ole mitään erityistä ja pakko sitä on kuitenkin toistuvasti tehdä, kuulivat muut tai eivät. Tottumusta odotellessa voisit hankkia vaikka radion sinne vessaan, jos mahdollista.

Voisit kokeilla joskus tällaista harjoitusta: ota vessaan mukaan esim. nyrkin kokoinen läntti ruokaa ja heitä se pönttöön. Siitähän lähtee ääni ja jos kämppiksesi kuulee sen, hän olettaa sinun kakanneen. Huomaat että mitään kamalaa ei tapahdu ja ehkä pikkuhiljaa onnistuu kakankin loiskahdukset. Tsemppiä, toivottavasti ujokakka vielä uskaltautuu ulos piilostaan. :)

"Siis nyrkin kokoinen läntti ruokaa ja heitä se pönttlön"??!!

Johan se kämppis luulee jo, että AP:lta rojahti koko sisuskalut pönttöön ja soittaa 112. Sitten voin vannoa, että siellä paskapöntön äärellä on säpinää - no sitähän se AP haluaa ja varmasti paska liikkuis liukkaasti, pelastushenkilökunnan käsille.

Vierailija
32/35 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vessaradio.

Vierailija
33/35 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siis nyrkin kokoinen läntti ruokaa ja heitä se pönttlön"??!!

Johan se kämppis luulee jo, että AP:lta rojahti koko sisuskalut pönttöön ja soittaa 112. Sitten voin vannoa, että siellä paskapöntön äärellä on säpinää - no sitähän se AP haluaa ja varmasti paska liikkuis liukkaasti, pelastushenkilökunnan käsille.

Heh. Tajusin itsekin, että tuo koko saattoi olla hieman liioiteltu. Ehkä olisi pitänyt kirjoittaa "nyrkillinen". Jos ap. päättää kokeilla tätä, hän voi koon toki itse päättää! Aloittaa vaikka pienestä. :D

Vierailija
34/35 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis toki tiedostan, että ongelma on häveliäisyydessä ja siinä, että olen tottunut ison perheen hälinään. Ei kenenkään vessa-asiat kuuluneet mihinkään. Nyt kun täällä on kuolemanhiljaista, kaikki kuuluu. En vain saa mitään ulos, vaikka kaikkeni yritän. 

ap

Vessaradio :)

Vierailija
35/35 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna vessaan rummut! Voit rauhassa takoa niitä kun punnerrat paskaa. Vedät oikein kunnon kompit ja samalla vaikka huudat! Eiköhän ala paska puristumaan perseestä pihalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi