Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku ei pidä kehuista?

Vierailija
30.11.2016 |

Kummallista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tottunut kehuihin. Itsekin menen aina kehuista hämilleni, lapsuudenkodissa ei kehuttu ja olen itselleni hirveän ankara ja en siten koe muiden kehuja aiheellisiksi. 

Vierailija
2/13 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huono itsetunto ja haluaa olla "huono" ei kehut sovi kuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nolostun niistä. Töissäkin kuka tahansa pystyisi tekemään hommat samalla tavalla. Miksi kehua.

Vierailija
4/13 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki varmaan kehuista tykkää, mutta ei osaa ottaa niitä vastaan. Suomalaisilla on yleensä se "enhän minä mitään". Itse oppinut niitä vastaanottamaan eli sitä kannattaa opetella (eli jos kehuja saa, niin ei ala vähättelemään itseään).

Vierailija
5/13 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kehuu sillä tavalla, että e kuulostaa sarkastiselta kettuilulta.

Vierailija
6/13 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä ei kehuttu kiitetty eikä pyydetty ikinä anteeksi,ekat 15v kunnkehuin vastaus oli haista vittu,kiitos oppi sanomaan 10v jälkeen ja anteeksipyyntöön meni 15v,hyvä esimerkki kuinka lapsuus vaikuttaa aikuisuuteenkin,mibä kehuin kiitin ja kannustin ja pyysin lapsilta anteeksi aina,he ovat omaksuneet nämä asiat jo pienestä pitäen

Vierailija
7/13 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota ihmisiin.8

Vierailija
9/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kaikessa keskinkertainen niin kehut kuulostaa kettuilulta. Tiedän kyllä jos onnistun ja siitä ei tarvitse tehdä numeroa (eli korostaa sitä keskinkertaisuutta)

Vierailija
10/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehut on valitettavan usein manipulointia. Kehumalla yritetään saada toinen tekemään samaa yhä enemmän ja yhä useammin.

Vierailija
11/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saan kehuja ihan vääristä asioista.

Tuskin sinuakaan kiinnostaa kehuminen siitä, että olet aamulla saanut noustua sängystä ylös. Se ei ole saavutus kellekään muulle kuin vakavasti sairaalle.

Saan töissä jatkuvasti tuon tyyppisiä kehuja, kun kukaan tiimistämme ei ymmärrä mitä teen työkseni ja mitä osaan. Heidän näkökulmastaan annettu yksittäisen, mitättömän pikkuasian kehuminen lähinnä vaivaannuttaa.

Vierailija
12/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kehuista on pyrkimystä manipulointiin.

Vierailija
13/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kehuista on pyrkimystä manipulointiin.

Tämä, todellakin! Halutaan jotakin, tai pyritään vaikuttamaan johonkin. Ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän