Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muillakin erityisen ruma olo juuri ennen kuukautisia?

Vierailija
30.11.2016 |

Mä en oikeasti kehtaa mennä edes minnekään, naamani on niin kauhea.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan toisinpäin.

Ennen kuukautisia olen aina kipeä, mutta hehkun ja viehättävämpi.

Vierailija
22/36 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaan toisinpäin.

Ennen kuukautisia olen aina kipeä, mutta hehkun ja olen siis viehättävämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu hormoneista. Kuukautisten aikaan kaikki hormonit nollassa. Perehtykää näihin asioihin ihmiset,  niin ymmärrätte mistä nämä ajatukset johtuvat. 

Vierailija
24/36 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pelkkä tunne vaan sinä olet. Naisen estrogeenit on alimmillaan kuukautisten aikaan ja testostetoiini taso nousee. Tämä aiheuttaa paitsi ihon kunnon heikkenemistä niin myös mielialan heittelyä. Olet siis kuukautisten aikaan miehekkäimmilläsi testosteroiinin nousun takia.

Vierailija
25/36 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mulla esim maha turpoaa palloksi vaikka normaalisti olen suht hoikka. Pitää valita vaatteet sen mukaan että mahtuu turpoamaan

Vierailija
26/36 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yleensä tulee pari finniä. Myös hormonitasot putoaa ja näytän ennen menkkoja jotenkin "maskuliiniselta".

Vierailija
27/36 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noin vk ennen kk voisi sulkeutua kotiin mieheni lököttävissä suurissa verkkareissa, missä on kunnon kuminauha.

Vyötöröä ei ole, päätä särkee, rinnat on valtavat pallot ja niitäkin särkee.

Hiukset ja naama aivan rasvaset 😔

Kyllä on ihana olotila; onneks tähän ei mene ” kuin” puolet kuukaudesta😕😞

Vierailija
28/36 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/36 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainoa voimakkaampi oire on mielialan laskeminen pari päivää ennen. Muutoin olen perus tyytyväinen asioiden pohdiskelija.

Vierailija
30/36 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kuukautiseni eivät vaikuta minuun mitenkään muuten kuin että sitä verta tulee.

Vierailija
31/36 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tekee mieli karkkia ja seksiä.

Vierailija
32/36 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas oikein hyvä olo ja tunnun olevani hieman turvonneine rintoineni oikein mehevän näköinen. :)

Ohoh, nauttiiko joku tästä? 😁

Mä en ole ikinä tykännyt kun tissit turpoaa ja on arat, tarviis kuppia isommat rintsikat, ne ei mahdu liiveihin ja tursuaa ja lenkkeily tuntuu inhottavalta🤢

Ex osasi aina ennustaa että "sulla alkaa kolmen päivän päästä menkat kun tissis on niin isot".

Vierailija
33/36 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan "flunssan" aina ennen kuukautisia. Hirveä röhä ja kurkku turpoaa. Samoin naama ja maha paisuvat sekä ribuli lentää. Ei ole todellakaan hehkeä olo, tuo naaman turvotus on ehkä pahin. Nykyisen työpaikan kulkulupakortin kuva on otettu PMS-turvotuksissa ja multa on kysytty, että olinko krapulassa kuvauspäivänä....

Vierailija
34/36 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä muuten on, että kroppa kerää nestettä ennen menkkoja?

Kuinka se on keholle tarpeellista?

Vierailija
35/36 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se ei ole edes mikään _olo_, vaan ihan vääristynyt kuva peilistäkin 😳 PMS-psykoosi!

Vierailija
36/36 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Tukka rasvoittuu extranopeesti, hiki hieman dunkkaa, iho näyttää samealta ja mieliala on nollan alapuolella. Miehet ei notiseeraa mitenkään missään versus ovulaatio. Normaalisti olen lehmänhermoinen hippi mutta kun pms koitttaa joskus jopa puolitoista viikkoa etuajassa ( huomatkaa että myös vuodenaikojen vaihtelu vaikuttaa; kesäaika—>talviaika), olen epästabiili ITSELLENI känisijä. Itsearvostus menee hetkeksi menojaan ja tukee menkkojen alkaessa bäkkiin. Hirveä lasku-noususuhdanne noin lyhyessä syklissä. Näin vanhana (38) tuon syklin osaa jo tunnistaa ja hiukan itseään armahtaa, vaan kyllä se pms aina mäjäyttää kokonaisvaltaisesti vaikka kuinka olisi tietoinen.