Onko muillakin erityisen ruma olo juuri ennen kuukautisia?
Kommentit (36)
Mulla on taas oikein hyvä olo ja tunnun olevani hieman turvonneine rintoineni oikein mehevän näköinen. :)
On. Naamaan tulee jotain ihme näppylää, näytän väsyneeltä, vihaiselta ja turvonneelta. En haluais olla ennen kuukautisia yhdessäkään valokuvassa. Kunhan vuoto alkaa, olo yleensä helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä ahdistunut ja mieli maassa ennen kuukautisia, mutta yllättävää on, että usein näytän hyvältä vähän ennen kuukautisia/niiden aikaan. En ymmärrä miksi.
Höh, miksi alapeukut, ei kai se teiltä pois ole, että peilistä katsoo ihan siedettävä ihminen menkkapäivinä? Jos nyt se oikein teitä harmittaa, niin voin kertoa, että tuo mun PMS-ahdistukseni on sitä luokkaa, että tunnen oloni todella itsetuhoiseksi.
Puntarin lukema kasvaa normaalista 1,5-2kg isommaksi, vyön on oltava astetta löysemmällä, naamassa on finnejä, tuntuu, että mikään ei ole hyvin; harmittaa, väsyttää (niin et ei saa itteensä tekemään mitään), tuntee itsensä huonoksi niin puolisona, äitinä että työntekijänä. Onneksi olen tämän nyt itsestäni tunnistanut. Auttaa, kun tietää, että kohta helpottaa.
Menkat on perseestä, paska olo, turvottaa, maha sekaisin, sattuu, ruma olo. Yäk. :(
Joo, tukka on aina huonosti ja mikään vaate ei tunnu hyvältä päällä. :( Sitten kuukautisten 2. päivänä fiilis helpottaa.
Ennestään isot tissit kipeytyvät ja turpoavat lisää. Paino nousee 1.5-2 kg. Naama muuttuu harmaaksi ja ahdistaa, potuttaa ja tulee jopa lämpöä. Loppuis jo. N47
Tiiän tunteen. Ennemminkin on tosi lihava olo, vaikkei ees turvottais tms
Ei mulla ole aikaa miettiä noi triviaaleja juttuja. Johan siinä jäis asioita tekemättä ulkonäkömasiksen takia.
Autokin näyttää ruosteiselta, ei mene vaihteetkaan kunnolla päälle, mäkilähdöt epäonnistuu, jarrutukset menevät pitkiksi ja liikennevalotkaan ei näytä oikein. Parin päivän päästä helpottaa.
Kyllä, lisäksi haluaisin enimmäkseen kuolla pois. Kyllä naisena eläminen onkin helppoa ja kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Autokin näyttää ruosteiselta, ei mene vaihteetkaan kunnolla päälle, mäkilähdöt epäonnistuu, jarrutukset menevät pitkiksi ja liikennevalotkaan ei näytä oikein. Parin päivän päästä helpottaa.
Ja vaikutuspiirissä oleva miespuolinen uros keksii jotain rempan aihetta.
On.
Naamastakin tuntuu kaikki piirteet katoavan, olo on turvonnut, vaatteet ahdistaa, hiukset ei tottele mitään ja kaikki näyttää rumalta.
Itkettää, masentaa, vituttaa.
Tuota kestää muutaman päivän.
Joo on. Ja 40 ikävuoden jälkeen on pidentyyt vaan noiden PMS-vaivojen aika. Nuorena se oli 3-4 pv ennen menkkoja ja loppui heti ekana vuotopäivänä ainakin paska olo, turvotuksen kesti pari päivää poistua. Nyt 45 v puolet kuukaudesta on niitä PMS oireita eli vitutusta, viinanhimoa (alkoholi auttaa vitutukseen), makeanhimoa, järkyttävää turvotusta, ihon kukkimista ja rasvoittumista jne.
No kyllä on! Todella lihava olo, kun kroppani kerää paaaljon nestettä. Mielenkiintoista kyllä, en e-pillerit aloitettuani saa enää finnejä ennen tyhjennysvuotoa, vaan pari viikkoa sen jälkeen; ruma oli silloinkin... Hyvä puoli menkkalookissa on turvotus; juonteet ja rypyt näkyvät vähemmän.
Mä oon kyllä ahdistunut ja mieli maassa ennen kuukautisia, mutta yllättävää on, että usein näytän hyvältä vähän ennen kuukautisia/niiden aikaan. En ymmärrä miksi.