Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posti hukkasi pakettini!

Vierailija
30.11.2016 |

"Lähetys on kuljetuksessa. Lähetyksen toimituksessa on havaittu viive, jota selvitetään. Toimitusaikaennustetta ei vielä saatavilla."
Ensin lupasivat että on noudettavissa jo eilen smart-postista. Onko kokemusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimies jäi päiväkahville kun leikattava ruoho olikin lumen peitossa

Vierailija
2/9 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee pikkuisen viiveellä. Minulla kävi sama ja tuli samat ilmoitukset. En tiedä missä paketti seikkaili, mutta tuli lopulta perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lähetys on kuljetuksessa. Lähetyksen toimituksessa on havaittu viive, jota selvitetään. Toimitusaikaennustetta ei vielä saatavilla."

Ensin lupasivat että on noudettavissa jo eilen smart-postista. Onko kokemusta?

Postilla on toimitusongelmia, johtuneeko massairtisanomisista. Minä vein helposti paketin jo maanantaina postiin, vaikka kirjattiin järjestelmään niin koko pakettia ei löytynyt mistään. Eilen olin yhteydessä postiin ja kyselin mikä mättää. Paketti oli kirjaantunut järjestelmään vasta viime yönä. 

Vierailija
4/9 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus ylipäätään on se, että posti on toiminut koko tämän vuoden miten sattuu. Hitaasti koko ajan ja vielä osittain epävarmastikin. 

Vierailija
5/9 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettiautomaatit on täynnä.

Vierailija
6/9 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on automaattiin tulossa, niin meinaa sitä et lokerot on täynnä. Mutta totta on, että postilla on isoja vaikeuksia.

Vierailija
7/9 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viikon viipeen saivat aikaiseksi. Automaatti oli täynnä, pakettia ei tuotu kotiin, eikä toimitettu lähimpään posttiin vaan PALAUTTEIIN LAJITTELUUN, josta se toimitetaan automaattia lähimpään postiin. Ei ihme että syntyy ruuhkaa.

Vierailija
8/9 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pakettini toimitettiin naapurikaupunkiin. Saapumisilmoituksen tultua soitin että voisiko paketin saada vähän lähemmäksi. Siinä menee pari päivää, sanoi (asiamies)postin työntekijä ilman pahoittelun häivääkään.

Silloin vielä epäilin että osoitteessa oli joku virhe mutta oli ihan postin oma lajitteluvirhe.

Vierailija
9/9 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pakettini toimitettiin naapurikaupunkiin. Saapumisilmoituksen tultua soitin että voisiko paketin saada vähän lähemmäksi. Siinä menee pari päivää, sanoi (asiamies)postin työntekijä ilman pahoittelun häivääkään.

Silloin vielä epäilin että osoitteessa oli joku virhe mutta oli ihan postin oma lajitteluvirhe.

Olen lähettänyt kaksi pakettia tässä kolmen viikon aikana ja molemmat toimitettiin noudettavaksi minun postiini :D Saapumisilmoitus meni kyllä sen oikean vastaanottajan puhelinnumeroon, mutta paketit ovat olleet vaan väärässä postissa. Postin chatissa vastasivat, että on lajiteltu lähettäjän postinumeron mukaan eikä sen vastaanottajan. Onneksi ovat kuitenkin chatin kautta saaneet molemmilla kerroilla lähtemään paketit sinne oikeaan määränpäähän! :)

Ja minulle tulevan paketin kohdalla on jo viikon lukenut tuo teksti. Ehkä tässä ennen joulua saapuu minulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan