Oliko Suomessa korruptiota ennen Sipilää?
Eikö Suomi ole rankattu jossain tutkimuksessa maailman vähiten korruptoneimmaksi maaksi? Onko näin räikeää vallan hyväksikäyttöä tapahtunut ennen Sipilän lehmänkauppoja? Itse en muista vastaavaa, muistaako joku muu?
Kommentit (15)
Sipilä on vielä pieni rikollinen. Pahimmat maanpetturit veivät meidät petoksella EU:hun ja euroon.
Mua ihan pelottaa kuinka suurta inhoa, oikeastaan jo vihaa tämä Sipilä saa mut tuntemaan.....
Berner taitaa kuitenkin olla nykyhallituksen korruptoitunein. Mutta kertoohan se aika paljon, että pääministeri yrittää hiljentää tiedotusvälineitä. Meininki on niin röyhkeää, että ei voi oikein Suomea enää sisvistysvaltioksi kutsua. Ollaan menossa samaan likaviemäriin Itä-Euroopan maiden kanssa, ja se tie vie takaisin Neuvostovallan aikoihin.
Varmasti touhu on ollut samanlaista aina mutta nyt vaan siitä uskalletaan puhua ja tavalliset ihmiset saa tietoa mikä aikaisemmin pysyi salassa.
Tosin veikkaan että ahneus ja itsekkyys on nykyään yleisempää ja harva päättäjä on oikeasti Suomen etua ajamassa vaan ajaa täysin omaa etuaan ilman suurempaa agendaa tai edes moraalia.
Yllätys oli että sensuuri on näin suurta vielä vuonna 2016 ja esim. yle on täysin päättäjien talutusnuorassa.
Kielletään esittämästä tiettyjä ohjelmia, toimittajat saa varoituksia normaalista työstä ja päättäjät kieltäytyy haastatteluista joissa pitäisi mahdollisesti vastata vaikeisiin kysymyksiin.
Eliitti vaatii tavallisia ihmisiä säästämään ja joustamaan ja maksamaan verot ja samalla itse tuhlaavat surutta ja kiertävät veroja kaikenmaailman verotuskuorilla ja eduilla.
Ei tietenkään, eikä Sipiläkään nyt mikään korruptoitunut ole. Kyse on verkostoitumisesta, yhteisöllisyydestä ja sukurakkaudesta.
Nykyiset päättäjät, poliitikot, johtajat ja korkeat virkamiehet ovat törkeällä itsekkyydellä ja ahneudella aiheuttaneet sen ettei kansa enää luota heihin.
Tavalliselta ihmiseltä vaaditaan ties mitä samalla kun päättäjät/johtavassa asemassa olevat rellestää omassa kuplassaan surutta.
Olen Sipilän kanssa samaa mieltä siitä, että ylen uutisointiin ei ole mitään uskomista!
Kumpa tietäisimme ne kataisen ym. kaltaistensa salaiset pankkitilien saldot ja tiedot, mistä ja miltä EU:n tileiltä näille maanpettureille on niihin saldoa tankattu.
Kataisestakin puhutaan hänen lahjoittaneen Suomen valtion miljardeja vain saadakseen pelkän työpaikan EU:sta, uskokoon tämän ken haluaa........
Järjenkäyttö taas tällä foorumilla valloillaan. Mikäli ylen johtopuolen henkilö hyvin yksiselitteisesti toteaa, että mitään painostusta ei ole ollut, niin mitä ihmeen korruptiota te idiootit saatte asiasta aikaan? Aikuiset ihmiset tällä foorumilla lukevat näistä asioista vain otsikon ja vetävät idioottimaisia johtopäätöksiä ja suu vaahdossa vauhkoavat asioista täällä muille järjenjättiläisille.
Sipilä yritti tällä vaan sitä, ettei kukaan alkaisi tarkemmin tätä lantakasaa pöyhkimään, tämä oli varmaan Sipilän junailuista vähäpätöisin. Vaan kukapa toimittaja uskaltaa.......
Vierailija kirjoitti:
Järjenkäyttö taas tällä foorumilla valloillaan. Mikäli ylen johtopuolen henkilö hyvin yksiselitteisesti toteaa, että mitään painostusta ei ole ollut, niin mitä ihmeen korruptiota te idiootit saatte asiasta aikaan? Aikuiset ihmiset tällä foorumilla lukevat näistä asioista vain otsikon ja vetävät idioottimaisia johtopäätöksiä ja suu vaahdossa vauhkoavat asioista täällä muille järjenjättiläisille.
Ylen johtohenkilöön/hin yksiselitteisesti ei voi luottaa, enemmin kannattaa uskoa joulupukkiin.
Mutta totuus ei tietenkään kiinnosta vihervasemmistolaisia ja totuudesta keskusteleminen, puhumattakaan sen julkituomisesta on teille raskaimpia rikoksia, koska valheellinen maailmanne ei kestä totuutta.
Tuo YLE:n johtopuolen henkilö, joka väittää, ettei painostusta ollut, on mahdollisesti itse ollut kanavoimassa painostusta ja sensuuria toimittajakuntaan päin. Että en hirveästi luottaisi sen sanomisiin.
Ennen sekä pääministeri että uutistoimituksen johtaja olisivat tajunneet erota itse, vrt. Jäättteenmäki-case, jossa oli kyse paljon pienemmästä hairahduksesta. Nykyään ei enää ole mitään moraalia.
Miksi ei puhuta siitä, että VVO:n vuokra-asunnoistaan saamat vuokratulot menevät SDP:n ja AY-liikkeen kassaan?
On ollut niin kauan kuin Suomi on ollut olemassa.