Löysin puolison vanhoja seksivideoita, mitä teen?
Puolisoltani hajosi vanha läppäri ja tiedostot poti saada talteen. Ehdotin ensin ammattiliikkeeseen menoa, mutta se ei käynyt koska ei halunnut vieraiden näkevän hänen kuviaan.
Lopulta onnistuttiin saamaan kone kiinni toiseen, ja puoliso pääsi kopioimaan tietoja muistitikuille. Katseltiin yhdessä muutamia vanhoja lomakuvia ja videoita ja jätin hänet sitten jatkamaan hommaa yksin.
Myöhemmin puoliso käyttäytyi omituisen hiljaisesti ja oli vähän etäinen, joten aloin ihmettelemään asiaa. Kirjauduin tälle toimivalle koneelle, jonka kautta tiedostot siirrettiin ja huomasin heti, että roskakori on tyhjennetty. Pengoin vähän lisää ja löytyikin muutama arkaluonteinen kuva. Ei siinä mitään, ennen parisuhdettamme otettuja kuvia, kaikilla meillä menneisyytemme on. Toinen kuvista näytti videoklipin screen shotille ja tyhmä kun olin, aloin penkomaan...
No, yhdeltä tikulta, jolle hän oli tiedostoja siirtänyt löytyikin sitten kansio, jossa oli 7 videopätkää jossa yhteinen tuttumme, jonka kanssa puolisollani ei kuulemma ole koskaan ollut mitään sutinaa, panee häntä oikein kunnolla. Samalla kun video käynnistyi, huomasin että äänenvoimakkuus on käännetty nollaan, vaikka se oli aika kovalla kun katsottiin yhdessä lomavideoita.. Eli vaikuttaisi siltä, että videot tuli katsottua myös puolison toimesta, eikä vaan kopioituneet vahingossa muiden mukana...
Miten toimisin tämän kanssa?
Tuntuu pahalta, että toinen haluaa säästää näitä vanhoja videoita, joilla pannan semmoisen kanssa jonka kanssa ei pitänyt edes olla ikinä ollut mitään.
Pahalta tuntuu myös se, että meillä on ollut nihkeää seksin suhteen jo pidempään, ja nyt hän haluaa säästää videot, joissa ei TODELLAKAAN nihkeile.
Tunnen syyllisyyttä penkomisestani, kyllä toisen yksityisyyttä pitäisi kunnioittaa, mutta sitten tämä olisi jäänyt löytymättä?
Epäilen, että helvetinmoinen riitahan tästä tulee, jos otan asian puheeksi. Toisaalta kiinnostaisi kyllä kohdata hänet ja selvittää, että pettääkö tämän tutun kanssa, jonka kanssa toisinaan on tekemisissä edelleen.
Jos pyydän hävittämään videot, ja kertomaan miksi ne päätti säästää, niin samalla selviää oma epärehellisyyteni.
Mitä teen?
Kommentit (65)
Mitä teen?
No helvetti, luonnollisesti postnaat ne videot tänne, niin voidaan porukalla arvioida tilanne, pässi!
Kai noita videoita voisi katsella ihan oman kivan yhteydessä
Minä löysin joku vuosi sitten oman mieheni muistikortilta myös. Vahoja kuvia etsiessäni vastaan tulikin video jossa mieheni istuu kotonamme tuolilla ja tuntemani nainen imee tämän munaa. Pää pumppaa jalkovälissä. Video loppuu kolmen ja puolen minuutin kohdalla kun ukkoni laukeaa tämän mirkun suuhun.
Sain aika kovat kilarit ja pitkäksi aikaa meille tuli selvitettävää. Emme kuitenkaan eronneet. Jostain syystä olen säilytyänyt itse tämän videon..en kyllä tiedä miksi.
Tarinassa on jonkinmoinen tekninen aukko: kerrot että liitit risan koneen ehjään ja näin sait tiedostot ongittua talteen.
Eihän homma noin toimi alkuunkaan.
-> Satua koko juttu.
Ymmärrettävää. Selittää kaiken. Suhteessa oli outo.