Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen kun puhelimesta lähtenyt ulkomaille outoja tekstareita jotka näkyvät laskussani?

Vierailija
30.11.2016 |

Ja joita en ole itse lähettänyt. Vein ne listat niistä operaattorilta poliisiin joka ei esitutki!

Miten voi olla mahdollista että poliisi voi kieltäytyä tutkimasta tuollaista asiaa?

Sirukorttihan on kaapattu/ kopioitu

Voisiko asialla olla poliisi itse ja ei siski tutki? En ole rikollinen millään tavalla siis.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita se puhelin kiinni ja poista siitä simkortti. Hommaa perusluuri ja siihen prepaid

Aika kauheat paranoiat aloittajalla, mahtaa olla läheisille kamalaa katsottavaa. Tai sitten joku  kehittelee täällä uuden dekkarin juonta missä tapauksessa minä vaadin rojaltin kontribuutiostani.

Näistä on mustaa valkoisella ja siksi juuri se epäily poliisin itsensä suuntaan myös lähti Eduskunnan oikeusasiamiehen tutkittavaksi. Että kannattaa stalkkamista vaan jatkaa niin tulee isompi lasku sitten yllärinä.

Vierailija
22/26 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita se puhelin kiinni ja poista siitä simkortti. Hommaa perusluuri ja siihen prepaid

Aika kauheat paranoiat aloittajalla, mahtaa olla läheisille kamalaa katsottavaa. Tai sitten joku  kehittelee täällä uuden dekkarin juonta missä tapauksessa minä vaadin rojaltin kontribuutiostani.

Niin läheiseni nimenomaan haluavat asian nyt perinjuurin myöskin tutkintaan. Että olet aika heikoilla stalkkaajani. Tuon nyt arvaa että olet vähintään poliisin poikia:)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tutkiminen mitään auttais.Hyvä jos ehtivät pysäkeille katsoon Teidän lasten perään.

Vierailija
24/26 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä on mustaa valkoisella ja siksi juuri se epäily poliisin itsensä suuntaan myös lähti Eduskunnan oikeusasiamiehen tutkittavaksi. Että kannattaa stalkkamista vaan jatkaa niin tulee isompi lasku sitten yllärinä.

Mä veikkaan että  sun valitukses menee mappi Ö.hön niiden mahdollisten edellisten lisäksi. mahdollisesti noihinkn tulee joku  250 euron käsittelymaksu ihan vaan siksi ettei kaikki sekoboltsien valitukset turhaan kuormita sitäkin toimistoa.

En kyllä tiedä kuka sinua stalkkaisi ja mistä syystä koska en usko että tällä palstalla kirjoittelee oikeasti kansallisen turvallisuuden tms. kannalta merkittäviä ihmisiä. Osa mt-ongelmaisista kuvittelee omaavansa tietoa joka on tärkeää. Ne  ovat kuitenkin ihan vaan tavallisia nobodyja joten sellaisesta erottaa hyvin harhaisen ihmisen.

Vierailija
25/26 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin läheiseni nimenomaan haluavat asian nyt perinjuurin myöskin tutkintaan. Että olet aika heikoilla stalkkaajani. Tuon nyt arvaa että olet vähintään poliisin poikia:)?

Sulla menee nyt kovaa ja korkealta ohi.Kuka sua stalkkais ja miksi ja miksi kuvittelet että kukaan täällä ketään tunnistaa? Minäkin kirjoitan parempaa fiktiota kuin tämän ketjun sekoilu.

Vierailija
26/26 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju!

Foliohatun voi korvata juhlapäivinä foliokruunulla, joka on näyttävämpi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän