Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaivataan kiireesti

Todella huolestunut
30.11.2016 |

Olen todella huolissani lapsista. Asuvat isänsä kanssa ja heidän koti olot ihan järkyttävät .. koti on todella likainen ja epäsiisti kaikinpuolin. Isän suvussa mt ongelmia ja minulla epäilys , että hänellekin jotain ongelmaa. Vanhin lapsista on tosi sulkeutunut.. ei saa puhekontaktia. Sääntöjä isällä ei tunnu juuri olevan. Likaisissa vaatteissa kulkevat. Koulussakin jo nuorimmasta huomautettu , kun on niin likaisissa vaatteissa. Kehen voisihan ottaa yhteyttä , että saisin perheelle apua? Olen lähiomainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojeluilmoitus.

Vierailija
2/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta. Ovat siellä jo käyneet. Isä hoiti asunnon kuntoon kun tulivat. Eli ns. Kulissia näkivät.,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos juttelisit sen isän kanssa?

Vierailija
4/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa auta kuin tehdeä uusi ls-ilmoitus. Kerro, se mitä kerroit tänne ja myös se, että viimeksi kulissit hoisettiin kuntoon. .. Perhetyö ainakin olisi paikallaan, toki sitä saa ilman ls-asiakkuuttakin, mutta eivät he voi mennä, jos perhe ei itse tahdo.

Vierailija
5/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukin voi  tehdä lasun vaikka nuorimmasta. Seurantaa tuo kaipaisi.

Vierailija
6/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos otsikoisit paremmin, jos oikeasti tarvitset neuvoja.

Vierailija
7/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa otsikossa on? Kyllä tuossa apua kaivataan !! Vai onko tärkeämpää kuin lasten hyvinvointi!!??

Vierailija
8/8 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuranta ei auta yhtään mitään jos ei tehdä mitään konkreettista.Lastensuojelu on ainoa mikä voi auttaa, rahaa uusiin vaatteisiin tms.perhetyöntekijä perheeseen avuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä