Maikkarilla alkaa "uusia" sarjoja, kuten Putous, Kokkisota, Bumtsibum, Tanssii tähtien kanssa... Tätäkö suomalaiset oikeasti haluaa? Samoja sarjoja vuodesta toiseen?
Vai haluaako Maikkari vaan päästä halvalla ja jättää kalliit ulkomaiset sarjat ostamatta...
Kommentit (32)
Ei taideta saada Selviytyjiä enää koskaan Maikkarille :( Mistähän sen näkisi netistä? Tai Amazing Racen?
Epäilen että kanavan katsojat tai minä vaihtoehtoisesti elää jossakin rinnakkaistodellisuudessa koska en vaan voi käsittää miksi kukaan haluaisi katsoa tuollaista sontaa. Silti katsojalukujen perusteella juuri se pahin kura on hyvinkin suosittua...
Eikö toi Putous voisi jo loppua? Kauan sitä nyt on tullut varmaan, 10 vuotta?
Eikö maikkarin katsominen ole jotenkin todella -98?
Siis oikeasti. Kun vaihtoehtona on Netflix, Hbo:t, Viaplayt, mitä näitä nyt on ja netti täynnä hyvää tarjontaa.
Eihän vuosikausiin ole mitään huippuhyvää ollut maikkarilla. Nuo putoukset ja muut pärjää, koska ihmiset vaan niin kovasti haluaa sen tutun lauantaiohjelma, jota katsotaan koko perheen voimin ja maanantaina töissä sitten voi jutella siitä työtovereiden kanssa.
Jotain jäänteitä Metsolat-ajasta, joka oli aikalaisekseen ihan huippuhyvä sarja..
Vinkuvonku. Sitä tulee mitä katsotaan. Itse odotan innolla uutta Putousta, uudet tyypit, jes, voi olla huono, mutta voi myös olla hlvtin hyväkin. :)
Älkää katsoko mitään mikä ahdistaa, vaihtoehtoja nykyään löytyy kyllä.
Maikkarin ja muiden kaupallisten kanavien ohjelmakartan ja siihen sijoitettavat ohjelmat päättää mainosmyyntiosasto, ohjelmasta ja laadusta viis. Jos haluaa myydä ohjelman näille kanaville, riittää kun on sponsorit valmiina, ihan sama mitä kuraa se mainosten välinen aika on.
Onhan ollu jo pitkään ns. muotia tehdä vanhasta uutta taikka jatkaa siitä mihin jäätiin, niin musiikissa, elokuvista, sarjoista yms. Alkaa niin Suomessa kuin maailmalla loppumaan ideat. Esimerkkinä Haluatko miljonääriksi, Gilmore girls, Star Wars ja Disneyhän on ilmoittanut tekevänsä melkein kaikista animaatio klassikoistaan "ihmisten näyttelemät" (seuraava taitaa olla Kaunotar ja Hirviö, ja Mulania sekä Leijonakuningasta jo suunnitellaan).
Kokkkisotaa ei ainakaan ole tullut vuodesta toiseen, sitä odotan mielenkiinnolla. Haluatko miljonääriksi, ihan supersuosittu.
Eihän sun ole pakko katsoa mitään näitä luettelosi ohjelmia, katso jotain muuta, vaihtoehtoja löytyy kyllä.
En ole itsekään koskaan katsonut esim. Tanssii tähtien kanssa, mutta ei se mua haittaa että satoja tuhansia muita se kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei taideta saada Selviytyjiä enää koskaan Maikkarille :( Mistähän sen näkisi netistä? Tai Amazing Racen?
Selviytyjiä kaipaan myös!
Pitää laittaa maikkarille kyselyä. Jos tosi moni laittaisi kommenttia sinne, ehkä edesauttaisi asiaa??
Telkkarissa on kymmeniä kanavia ilmaiseksi + maksukanavat + videovuokrauspalvelut katsottavaksi. Not really a first world problem.
En katso suomalaista telkkaria ollenkaan. En vaan kykene, niin hirveetä ajanhukkaa tuollainen, mieluummin katson kun maali kuivuu.
Napakymppi voitaisiin myös lämmittää uudelleen. Siitä saataisiin paljon enemmän irti kuin maajussien naittamisesta. :)) Juontajaksi joku sopivan erikoinen tyyppi
Tanssii tähtien kanssa on noista ainoa ohjelma, jota olen seurannut mielelläni joka tuotantokausi. Suomen "tähtitaivas" on sen verran kapea, että pelkään seuraavan TTK:n olevan lähinnä seiskatyrkkyjen esiinmarssi. Ellei Martina Aitolehti pidä itseään edelleen tanssin ammattilaisena (hah) ja siten ylivoimaisena kilpailijana, hän on varmasti mukana:
"Sitkeistä huhuista huolimatta Martina itse ei ole ollut lähdössä mukaan tanssikisaan.
– Ei mua ole koskaan edes pyydetty ja olisiko se reilua, jos siellä on ammattitanssija tähtioppilaana?" Lähde: http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/martina-aitolehdella-yllat…
Kalle Palander lienee yksi mahdollinen osallistuja, jos terveys kestää.
Ap, luit ajatukseni. Ihan sama tuli mieleen, kun joku lööppi kaupassa hehkutti "uudistuksia".
Pelimies oli raikas tuulahdus Maikkarilla, mutta taisi jäädä viimeiseksi. Antti Holmankin omaa ohjelmaa katsoin, ja olin mahdottoman tyytväinen, ettei Holma tehnyt siihen jatko-osaa.
Säästää voisi siinä ettei osta sarjoista kuin ensimmäisen kauden. Toka on vain vanhan lämmittelyä ja kolmas kausi on jo katsojan kidutusta.
Villi kortti.
Tykkään, vaikka on ylen ohjelmistoa. Ainoastaan sen kiljuvan lieksalaisnaisen vois heittää sieltä pois.
Tuo tanssii tähtien kanssa on kyllä surkeinta viihdettä ikinä.