Vapaa ilta kotona - mitä teet kaikkein mieluiten?
Menetkö sohvalle katsomaan Sinkkuelämää, kaadutko puolikuolleena sänkyyn, vedätkö kalsarikännit vai alatko maanisesti neulomaan? Mitä syöt, minkälaista musiikkia kuuntelet?
Poikkeaako tämä tekeminen normaalista arjestasi?
Kommentit (20)
Syön punaista lihaa ja juon punaviiniä. Poikkeaa arjesta.
Luen hyvää kirjaa, saatan käydä kylvyssä, ja katsoa jonkun leffan. Rauhalliseen hetkeen sopisi myös kynttilöiden polttelu. Voisin juoda yhden siiderin ja syödä Ben&Jerry chocolate Brown fudge jäätelöä. Mutta siis parasta olla yksin kotona.
Mielikuvissani vetäydyn aikaisin sänkyyn lukemaan ja menen ajoissa nukkumaan. Todellisuudessa venyn av:lla aivan liian pitkään, kaikki jää tekemättä enkä saa nukuttua tarpeeksi.
Voi ei, unohdin avainsanan! Täsmennys: olet siis YKSIN kotona viettämässä vapaailtaa. :-D
Ap
Kirjoitan, juon glögiä (viiniä), keskustelen ihmisten kanssa, katson leffoja / sarjaa. Jos siis olen kotona. Joskus maalaan, luen..
Hieron rouvan jalkoja. Vähän ajan päästä saa sitten sexiä. ;)
M45
Mä Keskustelen silti, vaikka olisin yksin. Jos en muuten niin täällä
Juon viiniä ja poltan paljon tupakkia (sen teen toki pihalla), syön ehkä juustoja tai sipsejä heh ja lueskelen vauva.fi tai otan kynsiini jotain vanhoja tuttuja, joista stalkkaan kaiken tiedon irti netin kautta (facebook, instagram, google) mitä pystyn. En siis ilkeyttäni vaan ihan mielenkiinnosta, esim: ala-asteluokkalaiset, vanhat joukkuekaverit, ex miehet...
netflixin tai telkkarin tuijottelu ja jotain herkkusyötävää :)
No jaa, olen melkein joka päivä yksin kotona.
Nautin hiljaisuudesta. Lämmitän saunan, luen kirjaa, teen pitkän lenkin koiran kanssa. Ja loppuillasta jo kaipaan miestä ja lapsia...
Lähtisin kyllä kaikkein mieluiten ulos ja kätköilisin myöhään yöhön.
Päikkärit, sitten roskaruokaa ja kaikkia herkkuja mitä tekee mieli ja katselen jotain elokuvaa/tv-ohjelmaa peiton alla sängyssä.
Teen tiliä stalkkaajani typeryydellä on kuin töissä olisi sano Nisse
Vaihdan ihan ensin jotkut lötköilyvaatteet, yleensä legginssit, villasukat ja jonkun pehmeän neuleen. Sitten katson, mitä tv:stä tulee ja mitä on valmiiksi tallennettuna. Sitten teen jotain hyvää ja helppoa ruokaa, kuten kanawokkia tai vastaavaa, katselen ohjelmia ja napostelen loppuillasta irtokarkkeja sohvan nurkassa. En soita kenellekään, en vastaa puheluihin (paitsi poikkeustapauksissa) enkä katsele viestejä. Vain olen ja rentoudun.
Yleensä jos on joku neljä viis tuntia omaa aikaa(mikä tapahtuu kerran kolmessa tai neljässä kuukaudessa), ensin laitan kahvin tippumaan, masturbeeraan, juon kahvit. Siivoilen rauhassa pari tuntia, tupakoin antaumuksella, juon lisää kahvia ja maalailen tai jotain. Viimeksi viimeinen tunti oli jo vähän toimetonta odottelua, että millon loppuperhe tulee mummulasta, vaikka ihanaa oli se itsekseen oleminen.
Ostan kaupasta herkkuja joista pidän esim, ilmakuivattua kinkkua ja sacher kakkua.käyn suihkussa ja laitan kaunista kynsilakkaa. Hiukset laitan rullilla isoille kiharoille ja sitten puen mukavat vaatteet ylle, Illan kuuntelen musiikkia ja luen naistenlehtiä sekä laitan paljon kynttilöitä.Nautin Valko tai kuohuviiniä.
Minä olen tänään yksin kotona. No en ihan yksin, lapset ovat nukkuneet 19.00 alkaen. Kävin saunassa, tein hyvää iltapalaa, laitoin yhden sarjan pyörimään ja hyppäsin sohvalle karkkipussin ja suklaalevyn kanssa. Vähän kynttilää ja sellaista rauhallista fiilistä. Kohta sänkyyn lukemaan ja nukkumaan.
Hyvää ruokaa, viiniä, keskustelua