Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totaalinen elämän- ja ulkonäön muutos parissa viikossa

Vierailija
29.11.2016 |

Olen ihastunut erääseen henkilöön ja haluaisin tehdä häneen vaikutuksen, mutta en tiedä edes millaisista ihmisistä hän pitää. Meillä on ollut pientä flirttiä vain, mutta itse olen hyvinkin ihastunut. Miten voisin muuttaa itseäni mahdollisimman radikaalisti parempaan suuntaan tässä ajassa? Olen siis 174cm/64kg, hiukseni ovat alaselkään ulottuvat, paksut ja maantienväriset ja olen tosi ujo. Voisin ainakin käydä kampaajalla ottamassa väriä hiuksiin sekä laihduttaa ja kuntoilla mahdollisimman rankasti sekä jotenkin yrittää pakottaa itseäni rohkaistumaan. Olisiko ideoita, mitä teen?

T. Ihastunut & epätoivoinen nainen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa ruokavaliosi pariksi viikoksi: jätä kokonaan sokeri, maitotuotteet, viljat ja kaikki keinotekoinen. Syö niiden sijaan paljon vihanneksia, kanaa ja kalaa, pähkinöitä yms. Tulee selkeä muutos mm. ihon kuntoon ja yleiseen vireystilaan :)

Vierailija
2/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä myös jotain ihon laserhoitoa ja ehkä hampaidenvalkaisua myös, tosin en halua liioitellakaan. Olen siis 30+, joten naamani on hieman kulahtanut, mutten näytä varsinaisesti vanhaltakaan. Näytän lähes samalta kuin nuorempana, mutta olemus on hieman nuupahtaneempi ja otsaa kurtistellessa näkyy otsaryppyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kehittäisit mieltäsi mieluummin kuin ulkonäköäsi. Voisi tulla pitemmän päälle antoisampi parisuhde.

Vierailija
4/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epätoivoiselta kyllä vaikutat

Vierailija
5/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tukka uusiksi ja pukeutuminen kanssa. Korkeat korot on aina katseenkääntäjät! Joko siksi, että niillä osataan kävellä tai siksi, ettei osata... Tekokynnet, ripset, antava kaula-aukko ja push-upit. Opettele kimeä, kikatteleva nauru.

Kuule jos haluat antaa naurun- ja puheenaihetta, niin ala vaan esittää jotain muuta kuin olet. Mutta jos haluat jonkun kiinnostuvan SINUSTA niin ole ihan oma itsesi. Ei siihen mitään sirkustemppuja tai esittämistä tarvita, jos kemiat oikeasti kohtaa. 

Rakastuminen ei ole peliä. Tiedätkö miksi sanotaan ihmistä, joka leikkii toisella?

Vierailija
6/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä myös jotain ihon laserhoitoa ja ehkä hampaidenvalkaisua myös, tosin en halua liioitellakaan. Olen siis 30+, joten naamani on hieman kulahtanut, mutten näytä varsinaisesti vanhaltakaan. Näytän lähes samalta kuin nuorempana, mutta olemus on hieman nuupahtaneempi ja otsaa kurtistellessa näkyy otsaryppyjä.

No jos menet laserhoitoon, niin muista sitten pysyä pari viikkoa piilossa ihastukseltasi, koska sun naama on nuo pari viikkoa aika hurjan näköinen. :D

Vierailija
7/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa,terveellistä syömistä,kampaaja ja vaikka se hampaiden valkaisukin kehiin ja saalistamaan. Onnea!

Vierailija
8/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat heti aamulla ajan silikoonien laittoon. Saa nopeesti. Vetäset värinpoiston päähän. Ostat kassillisen meikkejä, korkkarit ja minä mekon. Luulisin että sinulle tuo voisi olla toivomasi totaalinen muutos. En sitten tiedä mihin suuntaan. Raju muutos on toki riski, jos mies onkin kiinnostunut SINUSTA.