Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan miestäni, mutta olen edelleen katkera vanhoista jutuista

Vierailija
29.11.2016 |

Miten sitä voisi lopullisesti unohtaa kaikki menneisyyden kaltoinkohtelut? Muistan vieläkin jokaikisen riidan ja vääryyden, jonka hän minua kohtaan teki joitakin vuosia sitten.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi välttyä katkeruudelta ellet anna kaltoinkohtelua anteeksi,mitä hyödyttää nykyhetkeä että mietit mennyttä?siihen et voi ikinä palata tai muuksi muuttaa

Vierailija
2/11 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muistat, muistat ne aina ja ikuisesti. Mutta koska emme tiedä miten pahoja jutut olivat, emme osaa sanoa ja neuvoa sinua enempää. Sinun pitää hieman avata lisää asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kaikki riidat olivat vain miehen syytä, ei koskaan naisen? :)

Vierailija
4/11 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä voisi lopullisesti unohtaa kaikki menneisyyden kaltoinkohtelut? Muistan vieläkin jokaikisen riidan ja vääryyden, jonka hän minua kohtaan teki joitakin vuosia sitten.

Toi on niin säälittävää ja naurettavaa. Katkera ihminen on kyllä säälittävyyden huippu. Kasva aikuiseksi ja jatka elämää.

Vierailija
5/11 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kaikki riidat olivat vain miehen syytä, ei koskaan naisen? :)

Päivänselvä asia. Naisten mielestä kaikki ongelmat on miesten syytä ja kaikki hyvät asiat on naisten ansiota.

Sitten naiset vielä jokaisessa riidassa tuo jokaisen asian vuosikymmentenkin takaa riitaan mukaan (jotka on tietenkin miehen syytä).

Lapsellista ja säälittävää.

Vierailija
6/11 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ap sinulla antaa ilmainen vinkki. Aina kun tulee noita ajatuksia mieleen, niin ilmoitat miehelle, että nyt aletaan harrastamaan seksiä.

Jos tuo ei paranna suhdetta, niin ainakin miehelle jää hyvät muistot suhteesta.

Vierailija
7/11 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on tehnyt jotain vääryyttä ja väärin, hänen täytyy tehdä todella iso työ siinä että saat luottamuksen takaisin ja että hän rakastaa vain sinua ja haluaa olla vain sinun kanssaan.

Vierailija
9/11 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes olet tuollaisen ukon kanssa?

Vierailija
10/11 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies pyytänyt kunnolla anteeksi tekojaan ja katunut? Luulen että vain siinä tapauksessa suhde voi vihdoin edetä onnellisesti, jos siis haluat suhteessa jatkaa.

Itselläni on ihan samanlainen kokemus. Koin kauheaa stressiä asian suhteen. Emme olleet naimisissa eikä lapsia ollut niin päätin lopettaa suhteen ja elää elämää ilman kaunoja ja traumoja.

Vierailija
11/11 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pakottaa itseään olemaan muistamatta, mutta voi antaa anteeksi. Ja jos ei voi antaa anteeksi, ei suhteella ole tulevaisuutta.