Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä asiakaspalvelu on nykyään niin harvinaista, että sitä ihan jo hämmentyy joskus saadessaan

Vierailija
29.11.2016 |

Olen havahtunut siihen, että huono asiakaspalvelu kauppojen kassoilla ja heidän muussa henkilöstössään on jo niin tavallista, että tulee ihan hämmästyttyä joskus saadessaan hyvää, aidosti iloista ja kunnioittavaa asiakaspalvelua. Ja sitten vielä huvittaa, kun monet liikkeet vielä kehuskelee mainonnassaan ja palvelukuvauksessaan hyvällä asiakaspalvelulla, että kuinka se on heille tärkeätä. Esim. Ruhonjuuren ja Stadiumin kohdalla olen huomannut tämän, palvelu on lähes aina tylyä, mutta mainostavat itseään hyvällä palvelulla ja sen tärkeydellä heille. Kaikki eivät sovellu asiakaspalvelu työhön ja sinne otetaan ilmeisesti liikaa kouluttamatonta porukkaa, opiskelujensa ohella työskentelemään tai sitten henkisesti huonosti voivia vanhempia ihmisiä.

Minulle tulee oikeasti paha mieli huonosta asiakaspalvelusta. Joissain paikoissa se on ihan todella tylyä, sellaista, että siinä todella huomaa asiakaspalvelijan purkavan omaa suurta sisäistä pahaa oloaan asiakkaaseen. Tämä on väärin. Mietityttää, että onko ihmiset nykyään vaan niin pahoinvoivia ja tyytymättömiä elämäänsä, ettei pystytä olemaan aidosti ystävällisiä toisille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/2 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän oikein käyt kaupoilla tai mitä ihmeitä vaadit asiakaspalvelulta? Kyllä itellä enemmän kokemuksia hyvästä/neutraalista palvelusta, lähiajoilta ei tuu mieleen yhtään huonoa kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla