Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Forsbergilla napaan saakka uurrettu uimapuku joka korostaa kurveja

Vierailija
29.11.2016 |

Laulaja ja YouTube-tähti Sara Forsberg julkaisi kuvan itsestään todella rohkeassa uima-asussa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000004886411.html?ref=rss

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei ottanut silareita lisätäkseen kokoa vaan esim. vaihtoi rinnat niihin syövän mahdollisuuden vuoksi tai sitten roikkuivat tai olivat ns. ketun nenät.

No on haastatteluissa kertonut halunneensa isommat, että se niistä ylevistä perusteluista. Mikä on toki jokaisen oma asia.

Vierailija
22/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei ottanut silareita lisätäkseen kokoa vaan esim. vaihtoi rinnat niihin syövän mahdollisuuden vuoksi tai sitten roikkuivat tai olivat ns. ketun nenät.

Itse en ymmärrä miksi pitäisi ottaa järkkysilarit. Susanna Penttiläkin olisi hyvännäköinen, jos ei olisi pilannut kroppaansa aivan ylisuurilla rinnoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset reidet näin miehen näkökulmasta

Vierailija
24/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mitä kommentteja tässä ketjussa.

Hän ei ole laiha, ei edes hoikka, vaan ns. normaalivartaloinen.

Ei pullukka saati läski, ei sinnepäinkään.

Täysin normaali naisen vartalo, en tajua mistä helvetistä revitte mielipiteenne?!

Tällä palstalla näkee normaaleja naisia haukuttavan läskeiksi ja toisaalta oikeasti lihavia selitellään normaalivartaloisiksi, aivan kieroutunutta.

N175/56 (eli ei "oma lehmä ojassa", terve vartalokäsitys vain)

Vierailija
25/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme saa ihmisen ottamaan itsestään tällaisia valokuvia? Hänenkään työtehtävien kannalta tuskin on välttämätöntä?

Vierailija
26/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisipä taas teidän negatiivisten kommentoijien ulkonäön. Sara näyttää terveeltä ja kauniilta.

Vierailija
27/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali naisen vartalo, kaunis.

Vierailija
28/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali nainen uikkareissa.

Vierailija
29/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan timmiltä tuo vatsa näyttää. Mutta noi reidet on aika leveät. Hyvä kokonaisuus silti!

Vierailija
30/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on rumat, mutta panisin!

Vierailija
31/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää Saraa poikkikselle! Mahtavaa...

Vierailija
32/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on pyöreydestään huolimatta :)

Vierailija
33/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vatsakkaana setämiehenä voisin kehua. Komea ilmestys ja muutenkin!

Vierailija
34/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella miten hyvälle jalkoväli tuntuu...

Vierailija
35/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä miksi pitäisi ottaa järkkysilarit. Susanna Penttiläkin olisi hyvännäköinen, jos ei olisi pilannut kroppaansa aivan ylisuurilla rinnoilla.

En minäkään ymmärrä, mutta vielä vähemmän ymmärrän, että otetaan silarit sen takia, kun on kärsinyt mielestään olemattomista rinnoista ja sitten kuitenkin otetaan niin pienet silarit (jos siis oikeasti on otettu yhtään mitään silareita), että mikään ei entisestä muutu. Niin ja sitten niitä silareita vielä oikein varta vasten mainostetaan youtubessa, vaikka kukaan ei ole huomannut eroa entiseen. Mistähän tuossa hänen silarikeississä oikein oli kysymys?

-10-

Vierailija
36/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarahan on todella kaunis, eikä todellakaan lihava! En ymmärrä. Itse olen samoja ikiä ja 168/55. Luulen että itse olisin puolestani teille haukkujille liian laiha. Hyh, hävetkää! Pidetään naiset toistemme puolta ja kehutaan, kannustetaan.

Vierailija
37/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kroppa mutta tuo nenä on  ruma.

Vierailija
38/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarahan on todella kaunis, eikä todellakaan lihava! En ymmärrä. Itse olen samoja ikiä ja 168/55. Luulen että itse olisin puolestani teille haukkujille liian laiha. Hyh, hävetkää! Pidetään naiset toistemme puolta ja kehutaan, kannustetaan.

No eihän Sara tuossa kuvassa lihava olekaan. Hänellähän on ollut aina kohtuullisen paksut reidet suhteessa muuhun vartaloon, siis niissäkin salikuvissa missä oli hoikimmillaan. Tuo kuva vielä korostaa reisiä, kun hän vienyt jalat ristiin ja päälimmäinen reisi luonnollisesti leviää hieman, kun se painuu toista vasten. Tuskin hän kovin paljon yli 75 kiloa tuossakaan painaa ja 75 kiloahan tarkoittaisi noin pitkälle naiselle (185cm) sitä, että hänen bmi olisi 21.91 huitteissa, eli kevyesti normipainon raameissa.

Täytyy sanoa, että näin miehen silmään näyttää kyllä äärimmäisen hyvältä ja todella seksikkäältä!

Vierailija
40/68 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://aijaa.com/i8cwz0

HOT

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän