Sara Forsbergilla napaan saakka uurrettu uimapuku joka korostaa kurveja
Laulaja ja YouTube-tähti Sara Forsberg julkaisi kuvan itsestään todella rohkeassa uima-asussa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000004886411.html?ref=rss
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei ottanut silareita lisätäkseen kokoa vaan esim. vaihtoi rinnat niihin syövän mahdollisuuden vuoksi tai sitten roikkuivat tai olivat ns. ketun nenät.
Itse en ymmärrä miksi pitäisi ottaa järkkysilarit. Susanna Penttiläkin olisi hyvännäköinen, jos ei olisi pilannut kroppaansa aivan ylisuurilla rinnoilla.
Täydelliset reidet näin miehen näkökulmasta
Hyi, mitä kommentteja tässä ketjussa.
Hän ei ole laiha, ei edes hoikka, vaan ns. normaalivartaloinen.
Ei pullukka saati läski, ei sinnepäinkään.
Täysin normaali naisen vartalo, en tajua mistä helvetistä revitte mielipiteenne?!
Tällä palstalla näkee normaaleja naisia haukuttavan läskeiksi ja toisaalta oikeasti lihavia selitellään normaalivartaloisiksi, aivan kieroutunutta.
N175/56 (eli ei "oma lehmä ojassa", terve vartalokäsitys vain)
Mikä ihme saa ihmisen ottamaan itsestään tällaisia valokuvia? Hänenkään työtehtävien kannalta tuskin on välttämätöntä?
Näkisipä taas teidän negatiivisten kommentoijien ulkonäön. Sara näyttää terveeltä ja kauniilta.
Ihan normaali nainen uikkareissa.
Ihan timmiltä tuo vatsa näyttää. Mutta noi reidet on aika leveät. Hyvä kokonaisuus silti!
Tatuoinnit on rumat, mutta panisin!
Lisää Saraa poikkikselle! Mahtavaa...
Kaunis on pyöreydestään huolimatta :)
Näin vatsakkaana setämiehenä voisin kehua. Komea ilmestys ja muutenkin!
Voin kuvitella miten hyvälle jalkoväli tuntuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei ottanut silareita lisätäkseen kokoa vaan esim. vaihtoi rinnat niihin syövän mahdollisuuden vuoksi tai sitten roikkuivat tai olivat ns. ketun nenät.
Itse en ymmärrä miksi pitäisi ottaa järkkysilarit. Susanna Penttiläkin olisi hyvännäköinen, jos ei olisi pilannut kroppaansa aivan ylisuurilla rinnoilla.
En minäkään ymmärrä, mutta vielä vähemmän ymmärrän, että otetaan silarit sen takia, kun on kärsinyt mielestään olemattomista rinnoista ja sitten kuitenkin otetaan niin pienet silarit (jos siis oikeasti on otettu yhtään mitään silareita), että mikään ei entisestä muutu. Niin ja sitten niitä silareita vielä oikein varta vasten mainostetaan youtubessa, vaikka kukaan ei ole huomannut eroa entiseen. Mistähän tuossa hänen silarikeississä oikein oli kysymys?
-10-
Sarahan on todella kaunis, eikä todellakaan lihava! En ymmärrä. Itse olen samoja ikiä ja 168/55. Luulen että itse olisin puolestani teille haukkujille liian laiha. Hyh, hävetkää! Pidetään naiset toistemme puolta ja kehutaan, kannustetaan.
Ihan kiva kroppa mutta tuo nenä on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Sarahan on todella kaunis, eikä todellakaan lihava! En ymmärrä. Itse olen samoja ikiä ja 168/55. Luulen että itse olisin puolestani teille haukkujille liian laiha. Hyh, hävetkää! Pidetään naiset toistemme puolta ja kehutaan, kannustetaan.
No eihän Sara tuossa kuvassa lihava olekaan. Hänellähän on ollut aina kohtuullisen paksut reidet suhteessa muuhun vartaloon, siis niissäkin salikuvissa missä oli hoikimmillaan. Tuo kuva vielä korostaa reisiä, kun hän vienyt jalat ristiin ja päälimmäinen reisi luonnollisesti leviää hieman, kun se painuu toista vasten. Tuskin hän kovin paljon yli 75 kiloa tuossakaan painaa ja 75 kiloahan tarkoittaisi noin pitkälle naiselle (185cm) sitä, että hänen bmi olisi 21.91 huitteissa, eli kevyesti normipainon raameissa.
Täytyy sanoa, että näin miehen silmään näyttää kyllä äärimmäisen hyvältä ja todella seksikkäältä!
Vierailija kirjoitti:
HOT
No on haastatteluissa kertonut halunneensa isommat, että se niistä ylevistä perusteluista. Mikä on toki jokaisen oma asia.