Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako lasta rokottaa?

Totuus salataan meiltä vallan menettämisen pelossa
29.11.2016 |

Viime aikoina on ollut paljon kohua rokotteissa käytettävien lisäaineiden vaarallisuudesta ja rokotteiden hyödystä yleensäkin. Tuntuu siltä, että lääketehtaat tyrkyttävät meille mitä vain tienatakseen miljardeja. Yhdysvalloissa ja Etelä-koreassa nyt noin joka 45 lapsi "syntyy autistisena" (myös näyttelijä Robert de Niron lapsi, Robert hiljennettiin Vaxxed-dokkarin yhteydessä), ja moni tutkimus syyttää rokotteita. Lääketehtaat tienaavat niin valtavia summia, että heidän väitetään jopa palkkaavan trolleja eri sivustoille "aivopesemään" ihmisiä. Facebookissa ryhmä "Rokotuskriittiset" tuntuu jakavan ajankohtaista tietoa rokotteista. Mielipiteitänne?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä pari kertaa uudestaan. Joskus on pitkät piuhanvälit.

Vierailija
2/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta. Vapaamatkustaja, elätkö myös toisten rahoilla? Haluatko Suomeen takaisin tappavat taudit? Tutki asiaa ja faktoja äläkä noita propagandistien mutusivuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen rokotusta ottamaan. Hillary Clinton tietää nää asiat kuules, Clinton on meidän pressa. Rokotusta vaan naamariin, kaikki maksullisetkin ottamaan nyt! 

Ilman rokotusta saat:

- Autismin

- Dyslexian

- Heikon siemenlaadun (tyhmät vauvat)

- Ihosi kuolee ja kärsit jo 20v rypyistä

- Aivosi kärsvät verisuoni puutoksista joka johtaa nouseeseen aivosyöpä % riskiin

- Peniksesi ei kasva sillä biologia ajattelee että koska et ole luonnollisesti rokotettu niinkuin biologia sinulle sitä tarjoaa et tarvitse penistäsi siementääkseen kumppania vaan ajattelee että sinun on parempi olla lisääntymättä.

Vierailija
4/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko susta parempi, että satoja tuhansia lapsia tappaisi polio, hinkuyskä ja tuhkarokko sitten?

Se ,että muutama lapsi todetaan autistiseksi rokotuksen jälkeen, ei edes todista sitä, että rokote on sen aiheuttanut, tai jos on , niin lapsella on voinut olla geneettinen alttius reagoida tiettyihin aineisiin tietyllä tapaa.

On ihan järkyttävää, että jotkut oikeasti uskoo jo vuosikymmeniä käytössä olevia ,ihmishenkiä pelastaneita, rokotteita vaarallisiksi terveydelle. Enkeliterapia olisi varmaa sitten parempi, tai homeopaattiset hoidot?

Vierailija
5/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että Suomessa ei rokotusohjelmaan kuulu turhia rokotteita ja varsinkin nyt kun meillä on maailmanmatkaajia sieltä täältä niin en todellakaan jätä lapsiani rokottamatta.

Vierailija
6/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättäköön itse, mutta mä ainakin rokotan oman lapseni. Mä en ota sitä riskiä, että lapseni vammautuu vakavasti tai jopa kuolee johonkin tautiin, joka olisi ollut helposti estettävissä. Mutta omasta mielestäni ehkä influenssa- ja vesirokkorokotus eivät ole niin välttämättömiä, mutta sitten tetanus ja polio ovat ainakin ehdottomasti sellaisia joita vastaan haluan rokotteen. Se on tosiasia, että oikeastaan kaikilla lääkkeillä on haittavaikutuksia. Pitää vain arvioida ovatko hyödyt isommat kuin haitat.

Vierailija
7/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa rokottaa.

Vierailija
8/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on otettu kaikki rokotteet lapsille ja ostettu itsekkin mitkä on katsottu tarpeelliseksi.

Vierailija
9/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Olen antanut rokottaa lapseni rokotusohjelman mukaisesti ja lisäksi hankin vesirokkorokotteen lapsille itse. Etenkin nuorimmaisen iho on hyvin herkkä, atooppinen ja lehahtelee välillä tosi huonoon kuntoon milloin mistäkin. Hänelle tuli vesirokkorokotteestakin muutama näppy pistokohdan viereen. Luotan siihen, että rokotusohjelman mukaiset jo vuosikymmeniäkin annetut rokotteet ovat turvallisia.

Sen sijaan odottaessani esikoistani v.2009 sikainfluenssapaniikin velloessa en ottanut "possupiikkiä". Olin sitä mieltä, että kyseisen mittakaavan paniikkiin ei ollut aihetta ja että rokotetehdas oli kyhännyt rokotteen nopeasti ja tahkosi rahaa kun rauta oli kuuma. Jälkeenpäin taisin olla oikeassa, kun tätä narkolepsia kohua ajattelee. Luotin siihen, että raskaana olevaa ei helposti jätetä hoidotta, jos sairastuu. En sairastunut ja tiedän useammankin "possupiikin" jälkeen syntyneen, jolla on ollut epämuodostumia (ylimääräisiä nahkaulokkeita) sormissa ja korvissa.

En ole myöskään ottanut itselleni tai lapsilleni influenssapiikkiä johtuen siitä, että kyseinen rokote valmistellaan joka influessakautta silmällä pitäen ja viruksen muuttuessa rokote on turha. Ja muutenkin tuossa minun mielestäni paistaa halu tahkota rahaa rokotevalmistajien puolelta.

Vierailija
10/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on käsittämätöntä, että päätös rokottamisesta tai rokottamatta jättämisestä on vanhemmilla. Minusta kansalliseen rokotusohjelmaan kuuluvien rokotusten pitäisi olla pakollisia rangaistuksen uhalla.

Vierailija
11/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteet ovat pelastaneet ja pelastavat lukemattomia henkiä.

Päättelepä siitä kuule ihan itse.

Vierailija
12/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mua ärsyttää ne, jotka jättää rokottamatta. Sit itketään lehdessä miten lapsi on vakavasti sairas.

Vierailija
13/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotus ei ole pelkästään henkilökohtainen valinta - tai siis tarkoitan, että rokottamatta jättäminen ei ole pelkästään vanhemman leikkimistä omien lastensa terveydellä, vaan myös muiden lapsien. Rokottamattomat lapset altistavat myös ne lapset, jotka eivät ikänsä tai terveydentilansa vuoksi voi saada rokotusta. Suomessahan kuoli pari vuotta sitten vauva tautiin, jonka sai rokottamattomalta lapselta. Eiköhän tämä vastaa aloituksen kysymykseen.

Vierailija
14/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ottamaan sikainfluenssa rokotuksen, siinä ei ole tiettyä kemikaalia jolla yhteiskuntamme eliittiryhmä tarkkailee tekemisiämme, se on puhtaasti tehty sikainfluenssaa vastaan !

Vierailija
15/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus salataan meiltä vallan menettämisen pelossa kirjoitti:

ja moni tutkimus syyttää rokotteita.

Paskat syyttää. Laitahan listaa näistä "tutkimuksista".

Vierailija
16/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus salataan meiltä vallan menettämisen pelossa kirjoitti:

ja moni tutkimus syyttää rokotteita.

Paskat syyttää. Laitahan listaa näistä "tutkimuksista".

Joku rokotevastainen järjestö tilasi tieteellisen tutkimuksen rokotteiden haitoista. Tutkimuksen tuloksena on, että niiden aiheuttamat haitat ovat äärimmäisen harvinaisia. Tämä tulos ei tietenkään kelvannut järjestölle.

Vierailija
17/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sitä mieltä, että kyseisen mittakaavan paniikkiin ei ollut aihetta ja että rokotetehdas oli kyhännyt rokotteen nopeasti ja tahkosi rahaa kun rauta oli kuuma. Jälkeenpäin taisin olla oikeassa, kun tätä narkolepsia kohua ajattelee.

Rokote ei ollut nopeasti kyhätty, vaan se oli jo EU-markkinoilla H5N1-rokotteen muodossa normaalein tutkimuksin. Vaihto H1N1-kantaan ei sinällään pitäisi vaikuttaa rokotteen turvallisuuteen. Rokotetutkimuksissa ei nyt vaan pysty näkymään tällaiset yksi miljoonasta -luokan haitat, jotka koskevat vain tiettyjä populaatioita.

Vierailija
18/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotukset eivät aiheuta autismia. miten kukaan voi olla noin typerä?

Vierailija
19/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä sivusto, jolla tietoa myös rokotteista: http://www.totuussyovasta.fi/muuta/rokotteet/

Vierailija
20/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se YKSI tutkimus jossa todettiin rokotuksen aiheuttavan autismia on jo todistettu huijaukseksi. Mutta toimii se luonnonvalinta näinkin, tyhmät eivät ota rokotuksia ja kuolevat sukupuuttoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme