Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh.na olo on monelle miehelle este

Vierailija
29.11.2016 |

Jos aikoo kunnon miehen saada ei kannata jäädä yh.ksi. Vai mitä mieltä olette?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninneli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten sitä voi olla jäämättä yhksi ja yrittää saada kunnon mies samaan aikaan? Kaksi miestä? Vai tarkoititko ettei tekisi lapsia ollenkaan?

Voihan ne lapset jäädä isälleenkin.

Siis jos vaimo kuolee vai?

Vierailija
22/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan kahden aikuisen välisen suhteen, enkä suhdetta jota ohjailee se lapsi. Tämä ei ole mitenkään henkilökohtainen loukkaus yksinhuoltajia kohtaan vaan se on sitä mitä elämältäni haluan. Minä olen kasvattanut aikuisuuteen kaksi lasta. Nyt on minun aikani. Se ei tee minusta huonoa ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninneli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten sitä voi olla jäämättä yhksi ja yrittää saada kunnon mies samaan aikaan? Kaksi miestä? Vai tarkoititko ettei tekisi lapsia ollenkaan?

Voihan ne lapset jäädä isälleenkin.

Siis jos vaimo kuolee vai?

Ei siihen dilemmaan mitään kuolemaa tarvitse. Erossa lapset jää isälle ja äiti etsii uuden paremman kumppanin. Isästä tulee yh. Simppeliä eikö?

Vierailija
24/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ottaisi lapsetonta miestä kumppaniksi, sillä en halua mitään lapsiperhearkea ymmärtämätöntä vikisijää. Miehille, joilla on omia lapsia, naisen lapset eivät yleensä ole este.

Mitä siitä lapsiperhearjesta pitäisi varsinaisesti ymmärtää? Ja miten siihen ymmärtämiseen tarvitaan omia lapsia?

Vierailija
25/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no olisi minullekin naisena este jos mies olisi yh tai edes joku viikonloppuisä.

Vierailija
26/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ottaisi lapsetonta miestä kumppaniksi, sillä en halua mitään lapsiperhearkea ymmärtämätöntä vikisijää. Miehille, joilla on omia lapsia, naisen lapset eivät yleensä ole este.

Mies, jolla on niitä lapsia on voinut myös oppia ymmärtämään, että lapsiperhearki ei ole häntä varten ja hänelle naisen lapset on este. Tunnetustihan yleisissä käsityksissä miehet eivät välitä omista lapsistaankaan, joten miksi heille kelpaisi muidenkaan?

Vierailija
27/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kappas kun en minä erotessa tajunnut, että minulla on mahdollisuus myös jäädä lapsettomaksi sinkuksi, vaikka lapsi jo edellisestä suhteesta onkin? Vai tarkoitetaanko tässä nyt sellaista tilannetta, että lapseton sinkku yhtäkkiä päättää heittäytyä yksinhuoltajaksi tajuamatta, että sitten ei enää saa miestä.

Vierailija
28/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos vaihtoehtona on jäädä paskaan parisuhteeseen tai jäädä yh:ksi, kannattaa ehdottomasti valita jäädä paskaan parisuhteeseen, koska silloin minulla on paremmat mahdollisuudet löytää kumppani. Juu, näinhän se on. Yh:na olo on este, mutta parisuhde ei. Tämä selvä.

Vierailija
29/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eo kai ne miehet nyt noi tyhmiä ole? VAi onko

Että heille kelpaisi ennemin nainen, jonka lapset ovat miehellä kuin nainen, joka on yh?

Nyt en usko.

Eikä tuttavapiirissäni ole montakaan eronnutta, joilla ei uutta kumppania olisi. Jopa ne hiljaisimmatkin yh:t ovat pariutuneet uudestaan...

30/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eo kai ne miehet nyt noi tyhmiä ole? VAi onko

Että heille kelpaisi ennemin nainen, jonka lapset ovat miehellä kuin nainen, joka on yh?

Öh, tietenkin sellaisella naisella, jonka lapset eivät asu hänen luonaan, on enemmän potentiaalisia kumppaneita kuin naisella, jolla on jatkuvasti lapsia vastuullaan.

Vierailija
31/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos vaihtoehtona on jäädä paskaan parisuhteeseen tai jäädä yh:ksi, kannattaa ehdottomasti valita jäädä paskaan parisuhteeseen, koska silloin minulla on paremmat mahdollisuudet löytää kumppani. Juu, näinhän se on. Yh:na olo on este, mutta parisuhde ei. Tämä selvä.

Ei vaan jäät yh:ksi. Älä sotke kenenkään miehen elämää paskaasi.

Pilluvibran voit hommata.

Vierailija
32/32 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes haluaisin yh:na uuden kumppanin? Eivät ne muut miehet sen kummempia ole enkä jaksa/viitsi aloittaa uutta suhdetta. Saanpahan elää elämääni juuri niin kuin haluan, missä haluan, lapset muuttavat / ovat muuttaneet omilleen ja voin lähteä vaikka reppureissaamaan. Miksi hitossa ottaisin tähän jonkun kävyn jonka tarpeita pitäisi alkaa huomioimaan, jonka kanssa tekemään kompromisseja ja jota pitäisi katsella sitten kenties loppuelämä, kaikkine vaivoineen, vitjapalleineen ja nenäkarvoineen ja kurttuisine nahkoineen tai löllyvine vatsoineen. No thanks. Voin senkin ajan treenata salilla mikä menisi ukon huoltamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan