Onneksi Toni Niemisellä on fiksu vaimo
Kommentit (6)
Ei tarpeeksi fiksu, jos ei nyt viimein älyä nostaa kytkintä ja lähteä. Syyksi jäämiseen ehdotetaan aina "suurta rakkautta", mutta parin vuoden kuluttua sekin on ikävä kyllä ohi, kun kasaantuu tarpeeksi kaikkea rahattomuudesta aiheutuvaa ongelmaa.
Heidi on kiva ja jos suhde on "muuten kunnossa" niin ei varmasti lähde. Toni kyllä keksii mäkiselostuksia yms.
Itse olin vuosikymmenet tällaisen luuserin kanssa naimisissa. Uskoin, toivoin ja rakastin, mutta kun oli lopulta mennyt omat ja vieraan talot ja tavarat, niin tajusin lopulta ettei tämä meno tule ikinä muuttumaan. Selityksiä kyllä riitti sekä lupauksia. Nyt vain harmittelen etten lähtenyt aiemmin.
Niemisen pitäs rupee laulaan. Viina kitusiin ja Matin kanssa kiertueelle :)
Oikeesti, se lienee ainoa keino päästä säännölliseen ja ok-palkkaseen työhön kiinni
Vierailija kirjoitti:
Itse olin vuosikymmenet tällaisen luuserin kanssa naimisissa. Uskoin, toivoin ja rakastin, mutta kun oli lopulta mennyt omat ja vieraan talot ja tavarat, niin tajusin lopulta ettei tämä meno tule ikinä muuttumaan. Selityksiä kyllä riitti sekä lupauksia. Nyt vain harmittelen etten lähtenyt aiemmin.
Naimisissa rahan kanssa. Tyypillinen ämmä.
Mies raataa ja uhrautuu. Epäonnistuu, akka lähtee.
Kyllä.