Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä ei ole tavalla tai toisella kiusattu päiväkodissa, koulussa, lukiossa, töissä ?

Vierailija
29.11.2016 |

Kiusaaminen on arkipäivää mutta nyt se on muotia. Kiusaamisesta voi syyttää aina muita. Harvoin kiusaaja itse kertoo olleensa kiusallinen tai jopa aloittaneensa kiusaamisen.

Koululaistyttöjen välinen kiusaaminen alkaa yleensä mustasukkaisuudesta bestistä kohtaan, meikeistä tai vaatteista.

Jokaisella on kerrottavaa ja kokemuksia. Mites sulla ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä oikeastaan koskaan ole kiusattu.

Vierailija
2/4 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kokee asiat eri tavalla. Ala-asteella pojat nimitti mua Anu Saukoksi. Otin sen vaan poikien tyhmänä päähänpistona, kun joku oli moisen sanaleikin keksinyt. Joku herkkä tyttö olisi varmasti ottanut sen kiusaamisena ja itkenyt opettajille....

Eli mikä on toisen mielestä kiusaamista, ei toisen mielestä ole. Toiset ottaa vitsillä, toiset uhriutuu.

Oikea jatkuva kiusaaminen sitten asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiusattu, jos noudatetaan kiusaamisen oikeaa määritelmää: so. jatkuvaa, tahallista ja tarkoituksena aiheuttaa pahaa mieltä kohteelle. 

On toki ollut tilanteita, jolloin on sanottu minullekin ikävästi. Mutta en ole ollut varsinaisen kiusaamisen kohteena. En myöskään ole kiusannut ketään, vaikka onhan toki minultakin voinut jossain tilanteessa lipsahtaa jotain loukkaavaa. 

Koska lähes kaikki nykyään julkisuudessa raportoivat kiusaamisesta, tulee pakosti mieleen, että sekoittavat kiusaamisen ja tilannekohtaiset nälvimiset keskenään. 

Vierailija
4/4 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritettiin, mutta olin sukkela suustani ja lopettivat aika pian kun huomasivat, että kaikki läsnäolijat nauroivatkin yhtäkkiä heille. Esitin myös, etten välitä. Todellisuudessa olin ja olen yhäkin sisuksiltani melko herkkä ihminen.