Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin tuho, minkä lemmikkisi on saanut aikaan?

Vierailija
29.11.2016 |

Meillä kissa on raapinut nojatuolin kyljen rikki (raapimispuu löytyy!) ja oksentanut yhden maton pilalle. Mites muilla?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kissa söi peliohjaimen ja kusi yhden pienen maton ja patjan pilalle (ei kissan vika. Kissa sairastui vakavasti). Rotta söi viime viikolla usb johdon. Muuta tuhoa ei oo lemmikit saanu koskaan aikaan. Oonpas päässy vähällä, onneksi.

Vierailija
2/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanit jyrsi sähköjohtoja rikki monestakin sähkölaitteesta.

Koira pisti yhden vuokra-asunnon remonttiin syömällä sellaista muovista lattiamattoa isolta alalta ja raapi ovia ja listoja.

Yksi monista kissoistamme kusi yhden sohvan ja säkkituolin pilalle, mutta sen jälkeen onneksi siirtyi merkkailemaan vain pyykkikoriin jääneitä pyykkejä.

Meillä on ollut 35 vuoden aikana kaikkiaan kaksi kania, neljä koiraa ja kahdeksan kissaa, että aika vähällä on lopulta päästy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni koira on...

- Jyrsinyt joitain korkokenkien korkoja pentuna -> pieniä naskalinjälkiä mutta ei nyt mitään vakavaa

- Ripuloinut pilalle maton ja lampaantaljan -> Ikeakamaa, ei kalliita

- Pissasi matolle työpäivän aikana ja kun maton siirsin oli laminaatti noussut kuprulle vuokra-asunnossa, tästä olisi tietty voinut  vuokranantaja laittaa korvaamaan lattian vaihtoa ehkä tai muuta, mutta ei siitä tullut koskaan sanomista. 

- Pureskeli muistikortin -> joitakin kuvia meni hukkaan, ei mitään erityisen tärkeitä kuitenkaan 

Kissat on...

- Pissannut parketille joka on sitten tummunut.

- Kynsinyt sohvaa, ovea ja seinää.

Kissat oli perheen kun asuin vielä vanhemmilla, koira minun kun olin jo aikuinen.

Ei nyt mitään vakavia juttuja.

Vierailija
4/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirista yksi on syönyt läppärin, kännykän, 8 telkkarin kaukosäädintä ja puolen vuoden satsin piilolinssejä. 

Vierailija
5/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähällä oon päässyt ja sekin ihan oma moka. Mitäs jätin turkisreunaiset kengät lattialle, kun kissa on hulluna kaikkeen karvaan. Pureskeli toisen kengän karvan lähes kokonaan pois toiselta sivulta.

Vierailija
6/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsteri söi tapettia, kani sähköjohtoja, kissa raapi sohvat ja ovenpieliä.

Vierailija
7/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pal mittää. Koira syönyt sukkahousuista toisen sääriosan ja kengistä hapsut.

Vierailija
8/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsellä mitään. Mutta naapurin kaksi koiraa ja kaksi kissaa tuhosivat koko omakotitalon sisustuksen. Seinät purtu rei'ille, ovet ja listat jyrsitty paskaksi, parketit piloilla. Kattopaneelit ihme roiskeista piloille piintyneinä. Kun muuttivat pois niin koko sisäosat piti rakentaa uusiksi, siis ei mitään pientä pintaremonttia, vaan seinien uudelleen levytys, uudet lattiat ja kattopaneelit, ja kaikki kalusteet kiinteitä kaappeja myöten..

Työkaverilla (nainen, kaksi kettuterrierin näköistä koiraa) menossa sama prosessi. Koko talon alakerta purtu hajalle ikkunan pokia myöten. Ihan hirveä sotku kun kävin kylässä. Yläkerran makkareihin on miehensä vaatimuksista koirilta pääsy kielletty. Mies tosin muutti kesällä omaan asuntoon, vaikka eivät kuulemma ole vielä eronneet. Nainen kertoo kahvipöydässä silmät innostuksesta loistaen, että mitä taas eilen hänen työssäkäydessään oli hajotettu. Se on tosi hauskaa seurata eläväisten lemmikkien iloista ja energistä touhuamista. No mikäpä siinä, jos tuo tekee elämän elämisen arvoiseksi.

Vierailija
9/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on pissannut yhden patjan pilalle pentuna.

Koiralla oli ripuli ja teki isot kakat valkoiselle nukkamatolle.

Ei sen enempää. On noista niin paljon iloa, ettei pienet tuhot mitään haittaa.

Vierailija
10/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentuna on ei mitään, kun tehtiin kodista ihan ns. pennunkestävä. Vähän kuin pomminkestävä, kun kyse on labbiksesta.

Mutta aikuisena - terveisiä tutuille.

Labbikseni tuli tervehtimään minua, kun tulin kotiin. Kantoi sylissään lelua. Pudotti lelun maahan ja siinä hötäkässä kompastuin leluun. Satutin nilkkani. Istuin maassa kiroillen, jolloin koira tuli katsomaan, että ei kai täällä vaan leikitä, minä tulen mukaan. Koira hääri väkkäränä ympärilläni innoissaan ja  paukautti hännällään minua naamaan ja miten osuikin niin, että se hännänpää osui silmään, johon tuli totta kai naarmu karkeasta karvasta.

Kun sitten lääkärissä selitin, mitä oli tapahtunut, lääkärin ensimmäinen kysymys oli, että "anteeksi, voitko toistaa" ja sitten se mietti pokka repeillen, että voiko epikriisiin kirjata, että "koira yritti rakastaa kuoliaaksi". Jalka oli 3 viikkoa siteessä ja lisäksi sain antibiottitipat silmään.

Vierailija
11/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on kerran kampittanut minut parvekkeella, sain karmean näköisen haavan polveen ja siitä jäi arpi. Kerran se taas hyppäsi saunassa vuolukivikiukaan päälle ja siitä putosi ja halkesi yksi levy, uusi maksoi muutaman kympin. En nyt sitten tiedä kumpi on pahempi.

Vierailija
12/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pistänyt sohvanpäälliset pesuun enkä tajunnut suojata sohvaa kun lähdin johonkin. Kun tulin takaisin, sohvan divaaniosan patja täysin kappaleiksi revitty. Ei tarvinnu laittaa päällisiä takaisin. Muuten eivät käy huonekaluihin käsiksi.

Vierailija
13/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpentu söi printterin johdon poikki ja jyrsi maton päällä klorite-pullon hajalle. Ihme ettei kuollut siihen kloriteen. Hiilitabletteja syötin ja pari päivää kakka haisi hyvin desifioidulle. Matto meni tietysti täysin pilalle, täynnä valkeita länttejä. Sama koira söi myös kolme kaukosäädintä.

Vierailija
15/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen koirani on jyrännyt minut vahingossa niin, että kaaduin ja kasvoihini jäi pysyvä kosmeettinen (mutta onneksi aika huomaamaton) vamma.

Vierailija
16/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentuna kissani pissi pyykkikoriin muutaman kerran. Yhdet kalliit rintsikat heitin pois, kun pelkäsin kusrn lemua.

Pentuajan jälkeen on tuhonnut vain pari huonekasvia ja tiputtanut pressopannuni lattialle. Vähällä olen päässyt :)

Vierailija
17/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma malinoisi-ukkoni joi kerran kaikki mun viinat kaapista, varasti autonavaimet ja lähti hirveässä humalassa kaahailemaan pitkin kaupunkia poliisit perässä. Karkumatka päättyi kun koira rysäytti auton r-kioskin ikkunoista sisälle myymälään. Oli vasta parivuotias joten ei joutunut piikille mutta aikamoiset sakot se sai.

18/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira tuhosi yhden imurin, kaikki muoviosat oli irrotettu ja putkesta tehty ihmeellistä purua. Ovet raavittu piloille, samoin olkkarin parketti ja keittiöstä muovimattolattiaan revitty iso kolo. Sohvakaluston jalat ja pöydänjalat jyrsitty pentuna. Patjoja ja petivaatteita revitty pilalle. Normikamaa, siis... 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
19/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranpentu söi printterin johdon poikki ja jyrsi maton päällä klorite-pullon hajalle. Ihme ettei kuollut siihen kloriteen. Hiilitabletteja syötin ja pari päivää kakka haisi hyvin desifioidulle. Matto meni tietysti täysin pilalle, täynnä valkeita länttejä. Sama koira söi myös kolme kaukosäädintä.

Minä maustin kaukkarin lopulta chilipippurilla. Loppui kerrasta.

t. 8 kaukosäätimen Matte

Vierailija
20/27 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma malinoisi-ukkoni joi kerran kaikki mun viinat kaapista, varasti autonavaimet ja lähti hirveässä humalassa kaahailemaan pitkin kaupunkia poliisit perässä. Karkumatka päättyi kun koira rysäytti auton r-kioskin ikkunoista sisälle myymälään. Oli vasta parivuotias joten ei joutunut piikille mutta aikamoiset sakot se sai.

Meidän berninuorukainen otti eteisen kaljakeissistä yhden purkin, sihautti sen kynnellä auki ja ravisteli sisällön olkkarin lattialle. Mies nauroi siivotessaan sotkuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän